У Центрі адмінпослуг Харкова за місяць надали 21 тисячу консультацій

У Центрі надання адміністративних послуг міста Харків та його 11 територіальних підрозділах відновили у вересні 22 сервіси. Про це повідомляють Харьковские известия.
Як повідомили у ЦНАП, всього за минулий місяць громадяни отримали 26,8 тис. послуг, адміністратори надали 21 тис. консультацій, а оператори кол-центру – 12,3 тис.
Також було опрацьовано 940 електронних звернень громадян, які надійшли через соціальну мережу «Facebook», месенджер «Telegram» та електронну пошту.
Інформація з актуальним переліком із 157 послуг ЦНАП та контактними даними центру доступна за посиланням: https://dozvil.kh.ua/article/1746.html
Раніше ми повідомляли про те, що у ЦНАП Харкова допомагають оформлювати заявки про пошкоджене майно.