Все більше клієнтів «Харківобленерго» обирають е-сервіси для передачі показань лічильників

Понад 506 тисяч власників особових рахунків передали показання електролічильників за вересень 2024 року за допомогою електронних сервісів АТ «Харківобленерго». Про це повiдомляє Iнфосiтi.
У пресслужбі товариства зазначають — це найбільший показник за весь час роботи електронних сервісів товариства. Попередній рекорд протримався два місяці: за липень 2024-го було передано на 17 тисяч показань менше.
Впевнене лідерство серед дистанційних способів передачі показів традиційно утримують мобільний додаток, особистий кабінет, чат-бот у Viber, сайт товариства та sms-повідомлення.

В обленерго нагадують: навіть якщо ви тимчасово не проживаєте вдома і не користуєтеся електроенергією, все одно необхідно передавати покази.
“Не важливо, якщо показання будуть одні і ті самі із місяця в місяць. Важливо дотримуватися чітких термінів передачі: у період за два календарні дні до кінця розрахункового місяця і три перші дні наступного”, – зазначили в обленерго.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Як у Харкові військовослужбовці з ампутаціями проходять реабілітацію у воді
- Закрито через міни: деякі харківські кладовища не відкриють на Великдень
- Машиністка харківського метро потрапила у журнал Vogue
- Окупанти почали застосовувати безпілотники, які розкидають вибухівку
- У частині Салтівського району відключать газопостачання