З початку року харків’яни отримали понад 7 тисяч консультацій з питань соцзахисту

З початку 2025 року оператори гарячої лінії в управліннях соціального захисту населення та «Прозорих офісах» надали понад 7 тисяч консультацій. Про це повідомляє Iнфосiтi.
Телефон «гарячої лінії» з питань надання адміністративних послуг соціального характеру: 0-800-57-34-34 (з мобільних операторів Vodafone, Lifecell, Київстар – безкоштовно).
Дзвінки приймаються з понеділка по четвер – з 8:00 до 17:00, у п’ятницю – з 8:00 до 15:45.
Якщо ви не додзвонилися, оператори в робочий час зателефонують вам з номеру: (057) 725-43-34.
ОСТАННІ НОВИНИ
- “Не встигли навіть дитинкою тією натішиться”: Харків простився із загиблими в Індустріальному районі
- 500-тисячну «Картку харківʼянина» оформили у Харкові
- Харків отримав допомогу від ЮНЕСКО для закладів культури (фото)
- З початку війни у Харкові народилося понад 9 тисяч дітей
- «Картку харків’янина» отримали пів мільйона містян