З початку року харків’яни отримали понад 7 тисяч консультацій з питань соцзахисту

З початку 2025 року оператори гарячої лінії в управліннях соціального захисту населення та «Прозорих офісах» надали понад 7 тисяч консультацій. Про це повідомляє Iнфосiтi.
Телефон «гарячої лінії» з питань надання адміністративних послуг соціального характеру: 0-800-57-34-34 (з мобільних операторів Vodafone, Lifecell, Київстар – безкоштовно).
Дзвінки приймаються з понеділка по четвер – з 8:00 до 17:00, у п’ятницю – з 8:00 до 15:45.
Якщо ви не додзвонилися, оператори в робочий час зателефонують вам з номеру: (057) 725-43-34.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Творчість – це крила! Як у Салтівському районі молоді душею весну зустріли
- Жінки Холодногірського, Новобаварського та Слобідського районів міста отримують вітання на честь свята Весни
- З початку року харків’яни отримали понад 7 тисяч консультацій з питань соцзахисту
- Боржники на дорогах: українські водії накопичують штрафи за порушення ПДР
- У Харкові неадекват викинув з вікна чайник та пошкодив авто