З початку року служба “1562” прийняла понад 700 тисяч заявок харків’ян

В інформаційно-диспетчерській службі «1562» було зареєстровано 717,4 тис. заявок мешканців міста Харкова з 1 січня 2022 року. Про це повідомляють Харьковские известия.
Як повідомили у «1562», це всього на 266 тис. звернень менше, ніж за такий же період 2021 року, коли населення міста було значно більшим.
«Після ракетних обстрілів агресора по цивільній інфраструктурі, внаслідок яких у місті вимушено припиняється подача електроенергії, теплопостачання та водопостачання, значно зростає кількість звернень харків’ян. У такі дні надходить понад 4,5 тис. заявок, хоча зазвичай цей показник становить 1,5-2,5 тис.», – повідомили у «1562».
Читайте також: У Центрі адмінпослуг Харкова прийматимуть заявки на отримання грошової допомоги
За останній місяць, з 6 листопада по 6 грудня, диспетчерська служба прийняла майже 98 тис. звернень, 62 тис. з яких були передані до відповідних служб для виконання, близько 20 тис. стосувалися прохання надати певну інформацію, ще приблизно на 15 тис. звернень співробітники кол-центру «1562» надали консультації.
Нагадаємо, що харків’яни можуть звернутися до «1562»:
- через сайт служби: https://1562.kharkov.ua/ru/order/index/;
- за коротким номером телефону 15-62 (стаціонарний, мобільний «Київстар», «Vodafone» – безкоштовно, «Lifecell» – за тарифами мобільного оператора);
- на міський номер: (057) 760-70-62.
При перевантаженні вищевказаних ліній з 1 грудня тимчасово введена «гаряча» лінія 15-35, де також приймають заявки з питань житлово-комунального господарства та ін.
Раніше ми повідомляли про те, що 27 тисяч заявок служби 15-62 за півтора місяці виконало КП “Харківські теплові мережі”.