"Інфосіті" – інформаційно-аналітичний портал

З початку війни ЦНАП Харкова опрацював понад 10 тисяч заявок

З початку війни ЦНАП Харкова опрацював понад 10 тисяч заявок

ЦНАП міста Харків з 24 лютого 2022 року опрацював понад 10 000 електронних звернень громадян, які надійшли через соціальну мережу «Facebook», у месенджері «Telegram» та на електронну пошту. Про це повідомляють Харьковские известия.

Як повідомили у Центрі надання адміністративних послуг, сьогодні 74 з 210 адміністраторів надають 195 адміністративних послуг з загальної кількості 233 (у травні їх було 22). Громадяни за цей час отримали 329,5 тис. послуг, а адміністратори центрів надали 189,2 тис. консультацій. Крім того, понад 174 тис. консультацій з питань отримання різноманітних послуг надали оператори кол-центру.

В період дії воєнного стану у ЦНАП були впроваджені нові послуги, які обумовлені часом:

Для оперативної допомоги мешканцям додатково у кожному центрі організовано робоче місце для представника громадської приймальні Харківського міського голови.

ОСТАННІ НОВИНИ

Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.