
ЦНАП міста Харків з 24 лютого 2022 року опрацював понад 10 000 електронних звернень громадян, які надійшли через соціальну мережу «Facebook», у месенджері «Telegram» та на електронну пошту. Про це повідомляють Харьковские известия.
Як повідомили у Центрі надання адміністративних послуг, сьогодні 74 з 210 адміністраторів надають 195 адміністративних послуг з загальної кількості 233 (у травні їх було 22). Громадяни за цей час отримали 329,5 тис. послуг, а адміністратори центрів надали 189,2 тис. консультацій. Крім того, понад 174 тис. консультацій з питань отримання різноманітних послуг надали оператори кол-центру.
В період дії воєнного стану у ЦНАП були впроваджені нові послуги, які обумовлені часом:
- реєстрація інформаційного повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією російської федерації;
- прийом повідомлення від власників житла про безоплатне розміщення внутрішньо переміщених осіб;
- прийом заяв на отримання грошової допомоги ООН від мешканців, які постраждали від воєнних дій, перемістилися або вже повернулися додому.
Для оперативної допомоги мешканцям додатково у кожному центрі організовано робоче місце для представника громадської приймальні Харківського міського голови.
ОСТАННІ НОВИНИ
- У Харкові патрульні затримали п’яного водія на проспекті Науки
- Рятувальники продовжують евакуацію цивільних із Куп’янська
- Комунальники усувають наслідки обстрілів у 3 районах Харкова
- Харків під ударом – російські безпілотники атакували місто
- Харківська «екстренка» перемогла на чемпіонаті з екстреної медичної допомоги в Яремчі
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.