За два дні, 6 та 7 березня, працівники КП “Харківські теплові мережі” встигли задовільнити 565 звернень громадян, які надійшли до служби 15-62 та кол-центру. Про це повідомляють Харьковские известия.
Також за два дні комунальники усунули 33 дефекти на внутрішньоквартальних мережах по центральному опаленню та гарячому водопостачанню.
Крім того, не припиняються роботи по заміні транзитів, ізоляції трубопроводів, встановленню автоматичних розповітрювачів , яких на сьогодні вже змонтовано понад 3000, та підготовки об’єктів КП “Харківські теплові мережі” до наступної ремонтної кампанії.
“Особливу увагу з настанням весни, на підприємстві приділяють стану розриттів. Пріоритетне завдання на сьогодні – благоустрій тротуарів. Якщо погода не дозволить заасфальтувати місця розкопок на таких ділянках, їх мають негайно засипати щебенем”, – розповіли у прес-службі КП “ХТМ”.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Геніальний художник та неперевершений митець: у Харкові відкрили пам’ятник Генріху Семирадському
- Цифровій грамотності навчають у Харкові безкоштовно людей елегантного віку
- 220 років Каразінському: в університеті випустили марку на честь ювілею
- Не очікували такого: що батьки побачили в новій підземній школі Харкова?
- Були повністю зруйновані квартири на трьох поверхах. Як триває відновлення будинку у Київському районі