Департамент реєстрації Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
— державного реєстратора відділу державних реєстраторів Управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Департаменту реєстрації Харківської міської ради — 3 посади;
— заступника начальника відділу — головного бухгалтера відділу бухгалтерського обліку та звітності Департаменту реєстрації Харківської міської ради — 1 посада;
— головного спеціаліста — юрисконсульта відділу правового забезпечення Департаменту реєстрації Харківської міської ради (на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку до дня фактичного виходу його з відпустки) — 1 посада;
— головного спеціаліста відділу аналітики та інноваційного розвитку Управління електронного урядування Департаменту реєстрації Харківської міської ради — 1 посада.
Претенденти на заміщення вакантної посади державного реєстратора повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянином України;
— мати вищу освіту другого (магістерського) рівня за спеціальністю «правознавство»;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
— володіти державною та регіональною мовами в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— володіти ПК на рівні досвідченого користувача.
Претенденти на заміщення вакантної посади заступника начальника відділу — головного бухгалтера повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянином України;
— мати вищу освіту другого (магістерського) рівня відповідного професійного спрямування;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років;
— володіти державною та регіональною мовами в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— володіти ПК на рівні досвідченого користувача.
Претенденти на заміщення вакантної посади головного спеціаліста — юрисконсульта повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянином України;
— мати вищу юридичну освіту другого (магістерського) рівня;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування чи державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року, або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
— володіти державною та регіональною мовами в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— володіти ПК на рівні досвідченого користувача.
Претенденти на заміщення вакантної посади головного спеціаліста повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянином України;
— мати вищу освіту другого (магістерського) рівня відповідного професійного спрямування;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
— володіти державною та регіональною мовами в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— володіти ПК на рівні досвідченого користувача.
Особи, які відповідають зазначеним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П‑2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6 см;
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— інформацію щодо подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції»;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військово‑облікового документа (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
При подачі копій при собі мати оригінали.
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: м. Харків, м‑н Конституції, 7, 8‑й поверх.
Телефон для довідок: 725‑31‑45.