Адміністрація Новобаварського району Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад в Управлінні праці та соціального захисту населення адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради:
— головного спеціаліста загального відділу;
— головного спеціаліста сектору прийняття заяв та документів відділу соціальних допомог — 2 вакансії;
— головного спеціаліста сектору опрацювання заяв та прийняття рішень відділу соціальних допомог — 2 вакансії;
— головного спеціаліста сектору обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці відділу з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці, інших категорій громадян пільгового контингенту;
— головного спеціаліста — державного соціального інспектора відділу державних соціальних інспекторів — 2 вакансії.
Претенденти на заміщення зазначених вакантних посад повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянином України;
— мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
— вільно володіти державною та регіональною мовами в обсязі, достатньому для виконання службових обов’язків, відповідно до вимог ст.11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— мати навички роботи з основними програмами роботи на комп`ютері.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6см (без кута);
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції»;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квитка;
— копію трудової книжки.
При подачі копій при собі мати оригінали.
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: 61064, м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11, 3-й поверх, кімн. 27.
Телефони для довідок: 712-08-31, 712-25-95.
Адміністрація Новобаварського району Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу з питань охорони праці та невиробничого травматизму Управління праці та соціального захисту населення адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради.
Претенденти на заміщення зазначеної вакантної посади повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянином України;
— мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років;
— вільно володіти державною та регіональною мовами в обсязі, достатньому для виконання службових обов’язків, відповідно до вимог ст.11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— мати навички роботи з основними програмами роботи на комп`ютері.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6см (без кута);
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції»;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квитка;
— копію трудової книжки.
При подачі копій при собі мати оригінали.
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: 61064, м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11, 3-й поверх, кімн. 27.
Телефони для довідок: 712-08-31, 712-25-95.
Управління праці та соціального захисту населення адміністрації Слобідського району Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
— тимчасової посади провідного спеціаліста сектору опрацювання заяв відділу соціальних допомог — 2 одиниці;
— постійної посади провідного спеціаліста сектору прийняття заяв та документів відділу соціальних допомог — 1 одиниця;
— тимчасової посади спеціаліста 1 категорії загального відділу — 1 одиниця;
— постійної посади головного спеціаліста з питань забезпечення автоматизованої обробки інформації відділу програмного забезпечення, моніторингу та аналізу — 1 одиниця.
Претенденти на заміщення вакантних посад повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянином України;
— мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;
— мати стаж роботи в органах праці та соціального захисту населення для провідних спеціалістів: стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років; для головного спеціаліста стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 1 року або за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 3 років;
— володіти державною та регіональною мовами в обсязі, достатньому для виконання службових обов’язків, відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— мати навички роботи з основними програмами роботи на комп’ютері.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6см (без кута);
— копії документів про освіту з відповідними додатками, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— декларацію в електронній формі через веб-сайт НАЗК та в порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції»;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квитка (за наявністю);
— копію трудової книжки.
Паспорт, трудова книжка, документи про освіту, військовий квиток подаються особисто.
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: м. Харків 61124, вул. Вишнева, 3, 2-й поверх, кімн. 5.
Телефони для довідок: 721-21-32, 52-81-69.