"Інфосіті" – інформаційно-аналітичний портал

Оголошення: конкурс на заміщення вакантних посад

Українська інженерно­педагогічна академія оголошує конкурс на 2018/2019 навчальний рік на заміщення вакантних посад:

1.1. Наукова бібліотека

Директор бібліотеки — 1 ставка

Кваліфікаційні вимоги до кандидатів: вища освіта за спеціальністю, досвід роботи на керівних посадах в бібліотеках ВНЗ, використання в роботі сучасних мультимедійних та інформаційних технологій, підвищення кваліфікаційного рівню шляхом проходження стажуван­ня.

1.2. Факультет енергетики, енергозберігаючих технологій та автоматизації енергетичних процесів

1.2.1. Кафедра охорони праці, стандартизації та сертифікації

Завідувач кафедри — 1 ставка.

1.3. Факультет міжнародних освітніх програм

1.3.1. Кафедра практичної психології

Завідувач кафедри — 1 ставка.

1.3.2. Кафедра фізичного виховання

Завідувач кафедри — 1 ставка.

1.4. Факультет економічних, управлінських та освітніх технологій

1.4.1. Кафедра менеджменту

Завідувач кафедри — 1 ставка.

1.5. Навчально­науковий професійно­педагогічний інститут УІПА (м. Бахмут)

1.5.1. Кафедра економіки підприємств та менеджменту

Завідувач кафедри — 1 ставка

1.5.2. Кафедра електромеханічних та комп`ютерних систем

Завідувач кафедри — 1 ставка.

Кваліфікаційні вимоги для посади завідувач кафедри: вища освіта за профілем кафедри. Наявність вченого звання або наукового ступеня за спеціальностями кафедри. Досвід викладання дисциплін кафедри для студентів інженерних та інженерно­педагогічних спеціальностей. Стаж роботи на керівних посадах та викладання у ВНЗ — не менше 5 років. Використання в роботі сучасних інформаційних технологій.

2. Документи приймаються впродовж одного місяця від дня публікації оголошення. Особи, які бажають прийняти участь у конкурсі, особисто подають такі документи: заяву на участь у конкурсі, особистий листок з обліку кадрів, автобіографію, документи про вищу освіту, про наукові ступені і вчені звання (за наявності), копію трудової книжки, списки наукових праць (за 5 років). Всі документи повинні бути завірені належним чином. Документи надавати за адресою: м. Харків, вул. Університетська, 16, головний корпус, канцелярія, телефон для довідок: 731­12­11. Прийом документів з 10.00 до 16.00.


Департамент земельних відносин Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста сектору обліку земель відділу оформлення та реєстрації права користування земельними ділянками Департаменту земельних відносин Харківської міської ради на період відпустки без збереження заробітної плати основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею шестирічного віку до дня фактичного виходу її з відпустки.
Претенденти на заміщення вакантної посади повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянином України;
— мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування другого (магістерського) рівня;
— володіти державною та регіональною мовами в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— володіти технікою роботи з основними комп’ютерними програмами;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П‑2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута);
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— інформацію про подання електронної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік в установленому Законом України «Про запобігання корупції» порядку;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних).
При подачі копій при собі мати оригінали.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації об’яви в засобах масової інформації за адресою: м. Харків, вул. Квітки-Основ’яненка, 7, 3-й поверх, кімн. 3.8. Телефон відділу організаційної та кадрової роботи Департаменту земельних відносин Харківської міської ради для довідок: 725-27-55.