Управління праці та соціального захисту населення Адміністрації Комінтернівського району Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення постійної вакантної посади головного спеціаліста по контролю за документообігом та архівної справи загального відділу.
Претенденти на заміщення постійної вакантної посади головного спеціаліста по контролю за документообігом та архівної справи загального відділу повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянами України;
— мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
— стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
— вільно володіти державною мовою та технікою роботи на персональному комп’ютері.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П-2 ДС);
— дві фотокартки розміром 3х4 см (без кута);
— копії документів про освіту з відповідними додатками;
— декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квитка.
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: м. Харків-124, вул. Вишнева, 3, 2-й поверх, кімн. 5.
Телефон для довідок: 721-21-32, 52-81-69.