У К Р А Ї Н А
ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
24 сесія 6 скликання
Від 22.05.2013 № 1161 / 13
м. Харків
Рішення про внесення змін до «Програми сприяння безпечній життєдіяльності у сфері соціального захисту населення м. Харкова на 2013‑2014 роки»
На підставі ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись ст. 59 зазначеного Закону, Харківська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести до «Програми сприяння безпечній життєдіяльності у сфері соціального захисту населення м. Харкова на 2013‑2014 роки», затвердженої рішенням
21 сесії Харківської міської ради 6 скликання від
19.12.2012 № 989 / 12, наступні зміни:
1.1. Доповнити п.8.1. Розділу 8 «Підтримка соціально послаблених верств населення» підпунктом 8.1.7. наступного змісту:
«п. п.8.1.7. Забезпечити виплати одноразової адресної грошової допомоги медичним працівникам, які потрапили в складну життєву ситуацію, в зв’язку з тяжким захворюванням: онкологія, інфекційні захворювання, набуті внаслідок професійної діяльності (гепатит В, С, туберкульоз, ВІЧ-інфекція та інше), та у зв’язку з необхідністю проведення протезування».
1.2. Доповнити п.9.1. Розділу 9 «Додаткові соціальні гарантії окремим категоріям громадян міста» абзацем наступного змісту:
« — звільнення вдов (вдівців) Героїв Радянського Союзу і осіб, які зареєстровані за однією адресою з вдовами (вдівцями) Героїв Радянського Союзу від оплати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (понад норму користування), від оплати за користування комунальними послугами (без врахування встановлених норм користування та середніх норм споживання) та від оплати за користування тепловою енергією для опалення місць загального користування (при встановленні індивідуальної автономної системи опалення квартири (будинку) незалежно від форми власності житлового фонду, згідно списків управлінь праці та соціального захисту населення адміністрацій районів Харківської міської ради».
1.3. Викласти в новій редакції:
1.3.1. Розділ 1 «Сприяння офіційній зайнятості населення м. Харкова» (додається).
1.3.2. Підпункт 5.1.7. Розділу 5 «Формування громадської думки та розповсюдження соціальної інформації шляхом проведення загальноміських заходів»:
«п. п.5.1.7. «Дню визволення м. Харкова від фашистських загарбників» (серпень), в яких передбачити:
— відвідування місць бойової слави та увіковічення пам’яті загиблих (покладання квітів);
— зустріч керівників міста з Героями Радянського Союзу;
— організацію та проведення екскурсій по м. Харкову для визволителів міста Харкова від фашистських загарбників;
— придбання продовольчих наборів для Героїв Радянського Союзу;
— зустріч та супроводження ветеранських іногородніх делегацій та представників ветеранських організацій м. Харкова ( в т. ч. організація транспортного забезпечення):
а) проведення святкової вечері для ветеранських іногородніх делегацій та представників ветеранських організацій м. Харкова;
— придбання квіткової продукції для покладання до поховань».
1.4. Затвердити «Положення про порядок надання одноразової адресної грошової допомоги медичним працівникам, які потрапили в складну життєву ситуацію, в зв’язку з тяжким захворюванням: онкологія, інфекційні захворювання, набуті внаслідок професійної діяльності (гепатіт В, С, туберкульоз, ВІЧ-інфекція та інше), у зв’язку з необхідністю проведення протезування» та вважати його додатком № 1 до Програми (додається).
1.5. «Положення про порядок організації та проведення оплачуваних громадських робіт» (Додаток № 1 до Програми) вважати таким, що втратив чинність.
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Харківської міської ради з соціальних питань та охорони здоров’я та секретаря Харківської міської ради.
Міський голова Г. А. Кернес
Додаток
до рішення 21 сесії Харківської міської ради 6 скликання «Про затвердження «Програми сприяння безпечній життєдіяльності у сфері соціального захисту населення м. Харкова на 2013‑2014 роки» від 19.12.2012 № 989 / 12
в редакції 24 сесії Харківської міської ради «Про внесення змін до «Програми сприяння безпечній життєдіяльності у сфері соціального захисту населення м. Харкова на 2013‑2014 роки»
від 22.05.2013 № 1161 / 13
РОЗДІЛ 1
СПРИЯННЯ ОФІЦІЙНІЙ ЗАЙНЯТОСТІ НАСЕЛЕННЯ м. ХАРКОВА
1.1. Розширення сфери застосування праці та сприяння зайнятості населення:
— сприяти збереженню існуючих та створенню нових робочих місць, насамперед у провідних галузях промисловості міста, у сфері інноваційного й високотехнологічного виробництва;
— сприяти розвитку підприємницької ініціативи та самозайнятості населення;
— здійснювати контроль за наданням відповідно до діючого законодавства України підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності відомостей про наявність вільних робочих місць.
1.2. Сприяння забезпеченню економіки міста кваліфікованими кадрами:
— сприяти посиленню взаємодії навчальних закладів та роботодавців з метою задоволення потреби підприємств та організацій в кадрах;
— з метою усунення дисбалансу кадрів сприяти популяризації спеціальностей та підвищенню престижності робітничих професій, подолання існуючих стереотипів стосовно робітничих спеціальностей шляхом масових інформаційних та профорієнтаційних заходів за участю роботодавців, у першу чергу серед молоді;
— проводити моніторинг потреби підприємств, організацій, установ в робітничих кадрах;
1.3. Підвищення професійної якості працівників:
— проводити моніторинг підприємств, організацій, установ з вивчення проблемних питань професійного навчання працівників на виробництві;
— сприяти підвищенню професійної якості працівників та розвитку системи професійного навчання кадрів на виробництві, в тому числі шляхом ініціювання включення до колективних договорів підприємств, установ та організацій питань щодо організації та проведення професійного навчання кадрів на виробництві;
1.4. Сприяти розвитку соціального діалогу та соціально-трудових відносин:
— сприяти підвищенню рівня охоплення працюючих колективно-договірним врегулюванням;
— проводити роботу щодо ініціювання включення до колективних договорів підприємств, установ та організацій заходів щодо підвищення життєвого рівня працюючих, їх соціальної захищеності, зростання рівня заробітної плати, дотримання міжкваліфікаційних (міжпосадових) співвідношень в оплаті праці;
— проводити вивчення обґрунтованості причин впровадження на підприємствах, в організаціях, установах режиму вимушеної неповної зайнятості;
— вживати заходів щодо запобігання нелегальної зайнятості та «тінізації» доходів у суб’єктів господарювання;
— проводити широку інформаційно-роз’яснювальну роботу серед роботодавців щодо необхідності виконання вимог чинного законодавства та серед населення щодо переваг офіційної зайнятості, формування в суспільстві соціально відповідального бізнесу;
— сприяти удосконаленню форм співпраці з роботодавцями з метою формування повної бази даних про вільні робочі місця і вакантні посади та підтримки її в актуальному стані.
1.5. Сприяння зайнятості громадян, які недостатньо неконкурентоспроможні на ринку праці і мають додаткові гарантії у працевлаштуванні:
— сприяти працевлаштуванню громадян, які недостатньо неконкурентоспроможні на ринку праці та зареєстровані як безробітні;
— сприяти наданню профорієнтаційних послуг соціально незахищеним верствам населенням та інвалідам з метою адаптації їх до умов сучасного ринку праці та підвищення їх конкурентоспроможності;
— сприяти виконанню індивідуальних програм реабілітації інвалідів у частині їх працевлаштування;
— сприяти професійній підготовці, перепідготовці, підвищенню кваліфікації осіб з інвалідністю, в тому числі шляхом стажування на робочому місці на підприємствах та установах міста.
1.6. Надання соціальних послуг безробітним, профілактика настання безробіття:
— сприяти забезпеченню адресного підходу центру зайнятості до роботи з безробітними, які тривалий час перебувають на обліку в службі зайнятості, а також є членами однієї родини;
— сприяти навчанню безробітних на замовлення роботодавців за індивідуальними програмами з проведенням стажування безпосередньо на підприємствах;
— організовувати проведення громадських робіт;
— сприяти розробці альтернативних форм зайнятості населення, виключенню із суспільних відносин явища тривалої незайнятості громадян (соціальні проекти громадських організацій, волонтерський рух і т. п.);
— сприяти наданню індивідуальних профорієнтаційних послуг для безробітних та проведенню масових профорієнтаційних заходів: «День зайнятості», «Ярмарок вакансій» та інших.
Директор Департаменту праці та соціальної політики Л. В. Болгова
Додаток 1
до «Програми сприяння безпечній життєдіяльності у сфері соціального захисту населення м. Харкова на 2013‑2014 роки»
(до п. п.8.1.7. Розділу 8 «Підтримка соціально послаблених верств населення»)
П О Л О Ж Е Н Н Я
про порядок надання одноразової адресної грошової допомоги медичним працівникам, які потрапили в складну життєву ситуацію, в зв’язку з тяжким захворюванням: онкологія, інфекційні захворювання, набуті внаслідок професійної діяльності (гепатіт В, С, туберкульоз, ВІЧ-інфекція та інше), у зв’язку з необхідністю проведення протезування
1. Загальна частина
1.1. Дане Положення визначає порядок надання одноразової адресної грошової допомоги медичним працівникам, які потрапили в складну життєву ситуацію, в зв’язку з тяжким захворюванням: онкологія, інфекційні захворювання, набуті внаслідок професійної діяльності (гепатіт В, С, туберкульоз, ВІЧ-інфекція та інше), та у зв’язку з необхідністю проведення протезування (далі — медичні працівники).
1.2. Одноразова адресна грошова допомога (далі — грошова допомога) медичним працівникам, які потрапили в скрутну життєву ситуацію, надається в межах витрат, передбачених на ці цілі кошторисом витрат на виконання «Програми сприяння безпечній життєдіяльності у сфері соціального захисту населення м. Харкова на 2013‑2014 роки» на поточний рік.
1.3. Питання надання грошової допомоги медичним працівникам — жителям територіальної громади м. Харкова (які мешкають та зареєстровані на території міста) розглядається за дорученням Харківського міського голови.
1.4. Підставою для розгляду питання щодо надання грошової допомоги є заява медичного працівника на ім’я міського голови про надання йому грошової допомоги у зв’язку тяжким захворюванням: онкологія, інфекційні захворювання, набуті внаслідок професійної діяльності (гепатіт В, С, туберкульоз, ВІЧ-інфекція та інше), та у зв’язку з необхідністю проведення протезування.
1.5. Рішення щодо конкретної заяви приймається комісією по розгляду питань щодо надання одноразової адресної грошової допомоги громадянам міста, які опинилися в скрутній життєвій ситуації (далі — Комісія).
1.6. Питання щодо надання грошової допомоги медичним працівникам, які потрапили в скрутну життєву ситуацію, розглядається Комісією при наявності наступних документів:
— особистої заяви громадянина;
— довідки про склад сім’ї (оригінал);
— довідок про доходи усіх членів сім’ї (оригінали);
— копії паспорту (1,2,11 сторінка) заявника;
— копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру заявника.
Для розгляду питання про надання грошової допомоги:
— на лікування чи операцію необхідним є медичний висновок Департаменту охорони здоров’я Харківської міської ради;
— у разі звернення до секретаря і депутатів Харківської міської ради та заступників міського голови, заяви розглядаються за дорученням міського голови.
1.7. До членів сім’ї відносяться особи, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом, мають взаємні права та обов’язки (ст.3 Сімейного кодексу України).
1.8. Грошова допомога надається сім’ї не частіше одного разу на рік.
1.9. Зокрема, Комісія може розглядати повторне звернення та, як виняток, приймати рішення по особливих випадках про повторне надання грошової допомоги.
2. Порядок розгляду заяв
2.1. Заяви медичних працівників щодо надання грошової допомоги та документи, які підтверджують рівень матеріального стану заявника і членів його сім’ї, надходять до секретаря Комісії для подальшої підготовки усіх необхідних матеріалів для розгляду на засіданні Комісії.
2.2. Для визначення розміру одноразової адресної грошової допомоги заявник повинен надати документи, зазначені у п.1.6. цього Положення.
2.3. Якщо на протязі 1 місяця з дня надходження заяви на розгляд Комісії заявник не надає необхідних документів, заява буде знята з розгляду Комісії.
2.4. Матеріали засідання Комісії по розгляду питання щодо надання одноразової адресної грошової допомоги оформлюються протоколом, який підписується усіма членами Комісії. На підставі протоколу видається наказ розпорядника бюджетних коштів, який є підставою для виплати грошової допомоги.
3. Порядок виплати грошової допомоги
3.1. Після розгляду звернення на Комісії, секретар Комісії готує письмову відповідь заявникові про прийняте рішення.
3.2. Управління праці та соціальних питань Департаменту праці та соціальної політики Харківської міської ради перераховує грошову допомогу на поштові відділення зв’язку за місцем реєстрації заявників поштовим переказом або виплачує грошові кошти готівкою через касу управління.
3.3. Витрати, пов’язані з веденням листування щодо надання громадянам грошової допомоги (конверти), готівковою виплатою через касу управління праці та соціальних питань Департаменту праці та соціальної політики Харківської міської ради та перерахуванням грошової допомоги поштовим переказом, здійснюються за рахунок коштів, передбачених кошторисом витрат на виконання «Програми сприяння безпечній життєдіяльності у сфері соціального захисту населення м. Харкова на 2013‑2014 роки» на поточний рік.
Директор Департаменту праці та соціальної політики Л. В. Болгова