"Інфосіті" – інформаційно-аналітичний портал

Звіт про повторне відстеження результативності рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 22 червня 2011 року № 444 «Про затвердження Порядку виявлення, демонтажу, обліку, зберігання спеціальних конструкцій зовнішньої реклами, розміщених на

1. Вид та назва регуляторного акта: рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 22 червня 2011 року № 444 «Про затвердження Порядку виявлення, демонтажу, обліку, зберігання спеціальних конструкцій зовнішньої реклами, розміщених на території міста Харкова з порушенням законодавства про рекламу та благоустрій населених пунктів, та подальшого розпорядження ними».
2. Виконавець заходів з відстеження: Департамент контролю Харківської міської ради
3. Цілі прийняття акта:
1) встановлення єдиних вимог для всіх учасників рекламної діяльності — юридичних та фізичних осіб, незалежно від їх форми власності проведення демонтажу спеціальних конструкцій зовнішньої реклами, розміщених на території міста Харкова з порушенням вимог чинного законодавства України у сфері реклами, Правил благоустрою території міста Харкова та інших нормативно-правових актів, а також виявлення, облік, зберігання та подальшого розпорядження ними;
2) усунення існуючих порушень у сфері благоустрою та покращення естетичного вигляду міста Харкова;
3) усунення перешкод вільному руху пішоходів в історичній зоні міста, на вузьких тротуарах вулиць та у спеціально відведених місцях для руху пішоходів;
4) створення єдиної цілісної впорядкованої структурованої та прозорої системи в галузі розміщення зовнішньої реклами у м. Харкові;
5) впорядкованість зберігання та повернення демонтованих спеціальних конструкцій;
6) стимулювання виконання зобов’язань за договорами про надання місць, які перебувають у комунальній власності;
7) вжиття заходів щодо забезпечення та стимулювання виконання розповсюджувачами зовнішньої реклами вимог актів чинного законодавства в галузі зовнішньої реклами;
8) вжиття заходів щодо забезпечення захисту життя та здоров’я громадян, майна фізичних та юридичних осіб, незалежно від форми власності;
9) усунення перешкод для цілісного сприйняття архітектурних та / або історичних ансамблів міста та входів до будівель та споруд;
10) зменшення випадків розміщення зовнішньої реклами без отримання дозвільної документації.
4. Строк виконання заходів з відстеження: Заходи з відстеження результативності зазначеного регуляторного акта проводились у термін з 01.05.2013 р. по 30.05.2013 р.
5. Тип відстеження: Відстеження повторне.
6. Метод одержання результатів відстеження: статистичний.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність визначені в аналізі регуляторного впливу та надані відділом реклами Департаменту контролю та та КП «МІЦ»; способи одержання да-
них — відстеження, обробка та аналіз статистичних даних.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності:
Для проведення відстеження результативності акта використано порівняльний аналіз статистичних даних за січень 2011 – грудень 2011 року з аналогічним періодом 2012 року.

№ 

з / п

Показники

2011 рік

2012 рік

1

Кількість демонтованих спеціальних конструкцій за рішеннями виконавчого комітету Харківської міської ради, шт.

471

619

2

Кількість демонтованих спеціальних конструкцій у зв’язку з порушенням зобов’язань за договорами про надання в користування місць, що знаходяться у комунальній власності, шт.

36

19

3

Сума відшкодувань розповсюджувачами зовнішньої реклами вимушених витрат на демонтаж та зберігання спеціальних конструкцій, тис. грн.

97,2

133,04

4

Кількість отриманих дозволів на розміщення зовнішньої реклами, шт.

999

1184

Аналіз вимірювальних показників даного регуляторного акта у порівнянні з 2011 роком виявив у 2012 році тенденцію збільшення на 30 % кількості демонтованих спеціальних конструкцій за рішеннями виконавчого комітету Харківської міської ради, проте кількість демонтованих спеціальних конструкцій у зв’язку з порушенням зобов’язань за договорами про надання в користування місць, що знаходяться у комунальній власності, зменшилася майже вдвічі. Зазначені показники свідчать про стимулювання розповсюджувачів зовнішньої реклами до виконання зобов’язань за договорами про надання місць, які перебувають у комунальній власності та підвищення дисципліни у питаннях дотримання вимог чинного законодавства у сфері зовнішньої реклами. Приріст у 2012 році кількості отриманих дозволів на розміщення зовнішньої реклами на 18,5 % підтверджує зменшення випадків розміщення зовнішньої реклами без отримання дозвільної документації.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.
Таким чином, зазначений регуляторний акт має достатній ступінь досягнення визначених цілей, реалізація його положень має позитивну динаміку.
Директор Департаменту контролю міської ради О. В. Артикуленко