"Інфосіті" – інформаційно-аналітичний портал

Звіт про результати періодичного відстеження результативності рішення 24 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 22.05.2013 № 1143/13 «Про внесення змін до Регламенту взаємодії Служби містобудівного кадастру міста Харкова та базових суб’єктів пост

Звіт
про результати періодичного відстеження результативності рішення 24 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 22.05.2013 № 1143/13
«Про внесення змін до Регламенту взаємодії Служби містобудівного кадастру міста Харкова та базових суб’єктів постачання інформаційних ресурсів»

1. Вид та назва регуляторного акта: Рішення 24 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 22.05.2013 № 1143/13 «Про внесення змін до Регламенту взаємодії Служби містобудівного кадастру міста Харкова та базових суб’єктів постачання інформаційних ресурсів».

2. Виконавець заходів з відстеження: Служба містобудівного кадастру міста Харкова Департаменту містобудування, архітектури та генерального плану Харківської міської ради.

3. Цілі прийняття акта:

— виконання законодавства у сфері містобудування;

— забезпечення наповнення бази даних містобудівного кадастру інформаційними ресурсами;

— повнота, актуальність та всебічність інформації, що міститься в базі даних містобудівного кадастру, що забезпечить повну інформованість при вирішенні питань у сфері містобудівної діяльності;

— удосконалення управління і перспективного планування розвитку міста та його окремих районів.

4. Строк виконання заходів з відстеження: заходи з відстеження результативності зазначеного регуляторного акта проводились у термін з 30.03.2018 по 30.04.2018.

5. Тип відстеження: періодичне відстеження.

6. Методи одержання результатів відстеження: статистичний метод.

7. Дані, на основі яких відстежувалася результативність.

1. Загальна кількість найменувань документів, що передаються Базовими суб’єктами до Служби для внесення у базу даних.

2. Кількість документації, що надана до Служби для внесення у базу даних.

Для проведення періодичного відстеження результативності акта використано статистичну інформацію бази даних містобудівного кадастру про кількість зареєстрованих та внесених у базу документів та матеріалів.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта.

з/п

Показники результативності

Показники, що були отримані

при проведенні

базового відстеження

Період

з 22.05.2014

по 30.04.2015

Період

з 22.05.2017

по 30.04.2018

1

Загальна кількість найменувань документів, що передаються до Служби для внесення у базу даних

9

9

11

2

Кількість документації (за категоріями), що надана до Служби для внесення у базу даних, а саме:

2.1

проектна документація

259

426

518

2.2

технічні умови

114

88

54

2.3

містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки

97

129

131

2.4

будівельний паспорт забудови земельної ділянки

126

153

380

2.5

графічні матеріали місця розташування земельних ділянок (акт обґрунтування меж та розмірів земельної ділянки)

627

349

695

2.6

виконавча зйомка інженерних мереж

527

428

692

2.7

виконавча зйомка території М 1:500

1181

928

1527

2.8

документація з нагляду в сфері будівництва нових та реконструкції існуючих об’єктів (декларація, дозвіл або повідомлення про початок виконання будівельних робіт, сертифікат або декларація про готовність об’єкта до експлуатації тощо)

111

117

—

2.9

землевпорядна документація (проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки, технічна документація із землеустрою тощо)

7*

—

—

2.10

топографо­геодезична зйомка М 1:2 000

—

141

158

2.11

заява на проведення топографо­геодезичних вишукувань

—

—

35

2.12

паспорти оздоблення фасадів

—

—

2956

2.13

інформація щодо дозволів на порушення об’єктів благоустрою

—

5800

6791

*Показник за період з 01.01.2014 по 30.04.2014.

Після затвердження Регламенту база даних містобудівного кадастру почала більш активно поповнюватися інформаційними ресурсами. Як видно із статистичних даних, наведених у таблиці, на теперішній час значно зросла більша кількість показників у порівнянні із результатами, отриманими при проведенні базового та повторного відстеження. Це забезпечило більшу повноту, актуальність та всебічність інформації, що міститься в базі даних містобудівного кадастру, а це в свою чергу забезпечує більш повну інформованість при вирішенні питань у сфері містобудівної діяльності, удосконалення управління і перспективного планування розвитку міста та його окремих районів.

Припинення надходження до бази даних містобудівного кадастру землевпорядної документації та документації з нагляду в сфері будівництва обумовлене змінами у нормативно­правових актах, в результаті чого на теперішній час чітко не визначена процедура надання зазначеної документації до Служби на реєстрацію.

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.

Внесення змін до затвердженого Регламенту (доповнення його рядом установ та організацій, що мають надавати інформацію для внесення в базу даних) забезпечило виконання законодавства у сфері містобудування, а саме Постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 № 559 «Про містобудівний кадастр», яка визначає, що в організаційній структурі системи містобудівного кадастру визначаються базові суб'єкти, які відповідають в межах своїх повноважень за постачання інформаційних ресурсів для системи містобудівного кадастру.

Завдяки цьому база даних містобудівного кадастру у 2015—2018 рр. активно поповнювалася інформаційними ресурсами. Збільшення кількості базових суб’єктів, що мають надавати інформацію, забезпечило більшу повноту, актуальність та всебічність інформації, що міститься в базі даних містобудівного кадастру, що в свою чергу забезпечує повну інформованість при вирішенні питань у сфері містобудівної діяльності, удосконалення управління і перспективного планування розвитку міста та його окремих районів.

На підставі періодичного відстеження результативності рішення 24 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 22.05.2013 № 1143/13 «Про внесення змін до Регламенту взаємодії Служби містобудівного кадастру міста Харкова та базових суб’єктів постачання інформаційних ресурсів» можна зробити висновок, що шляхом впровадження цього акта вдалося досягти визначених цілей, реалізація його положень має позитивну динаміку.

Заступник директора Департаменту містобудування, архітектури та генерального плану —

начальник Служби містобудівного кадастру міста Харкова Н. В. Гук