
За процесуального керівництва Харківської обласної прокуратри розпочато досудове розслідування у кримінальному провадженні за фактом шахрайства, вчиненого в умовах воєнного стану. Про це повідомляють Iнфосiтi.
За даними слідства, працівники «call-центру» дзвонили від імені служби безпеки банку клієнтам та повідомляли про підозрілі транзакції за банківським рахунком. Вони переконували потерпілих в необхідності переведення коштів на підконтрольні шахраям банківські рахунки. Для цього вони вводили людей в оману, використовуючи маніпулятивні техінки та заздалегідь підготовлені «промови».
Шахрайський call-центр знаходився в офісній будівлі у Київському районі м. Харкова, займав три поверхи та був розрахований близько на 50 співробітників.
Під час проведення обшуку виявлено та вилучено понад 50 одиниць техніки (комп’ютери, ноутбуки, мобільні телефони тощо).
Проводяться слідчі дії для встановлення організаторів шахрайських схем. Вирішується питання щодо призначення необхідних судових експертиз.
ОСТАННІ НОВИНИ
- У Харкові провели осінню толоку: прибрали понад 2,5 тисячі кубометрів листя
- Радіаційний фон у Харківській області на 2 листопада 2025 року
- Обстріли Харківщини: тимчасово знеструмлені 6996 абонентів Близнюківської громади
- Пожежі на Харківщині: оперативна інформація ДСНС на 02.11.2025
- Гороскоп для всіх знаків Зодіаку на неділю, 2 листопада