Вступна кампанія в розпалі. Цьогоріч вона є особливою, через карантин змістились її строки, діють певні правила, а тому у вступників питань чимало. Тож аби отримати відповіді на них, а також покрокові інструкції та інформацію про заклади вищої, фахової передвищої та професійно-технічної освіти, у Міносвіти і було відкрито консультативний центр. І результат не забарився. За перші три тижні його роботи вже прийнято майже півтори тисячі телефонних дзвінків, опрацьовано більше ніж 500 електронних звернень. І ще понад 3 тисячі консультацій було надано через чат-бот, який запрацював на сайті міністерства і користується найбільшою популярністю.
Застосування різних каналів комунікації, які дозволяють максимально охопити аудиторію вступників і оперативно відповісти на всі їхні запитання, а також поширити важливу інформацію, дає нам впевненість, що вступ пройде злагоджено та максимально прозоро. Не пізніше 24 липня в усіх вишах має розпочатись реєстрація на вступні іспити та творчі конкурси на базі повної загальної середньої освіти. А основний етап вступної кампанії стартуватиме 1 серпня з реєстрації електронних кабінетів. Упродовж усього періоду вступної кампанії МОН буде широко висвітлювати всі її етапи та надавати всіляку підтримку вступникам.
Відповіді на найпоширеніші запитання, які Міносвіти завжди отримує впродовж вступної кампанії, розмістили і на сайті міністерства, бо впевнені, така інформація вступникам стане у нагоді. Ну а гарячі телефонні лінії щодо вступної кампанії-2020, зазначають у профільному відомстві, працюватимуть і надалі, до 15-го вересня.