68,1% вопросов, которые поднимаются на приеме мэра Харькова уже решены
Практично щомісяця, наживо, у форматі діалогу і про напроблемніші питання міста. За таким принципом міський голова Геннадій Кернес працює вже не перший рік. Продуктивним став і 2016. Крім регулярних особистих прийомів у стінах міськради мер протягом року зустрічався з городянами на заводах, підприємствах та у навчальних закладах. Градоначальник вислухав майже півтисячі харків'ян. Розглянуто майже тисячу проблемних питань.
Особисті прийоми Харківського міського голови Геннадія Кернеса в 2016 році
Провів – 8 виїзних прийомів
Прийняв – 485 людей
Розглянув – 961 питання
Мешканці цієї девятиповерхівки, що по вулиці Валентинівській 64 також були на прийомі міського голови. В колективній заяві просили втановити прилад обліку тепла на дім. Мер дав доручення. Лічильники встановили на всіх чотирьох під’їздах 144-квартирного будинку.
Людмила Карапутіна мешканка будинку Валентинівська, 64
Когда нас сказали, что нас устанавливают счетчики, ликованию не было предела. Мы, конечно, все очень рады, довольны, что счетчики установили. Теперь у нас, ну, во-первых, мы будем знать какое количество килокалорий мы израсходовали, и сколько мы будем платить. Он человек слова , и поэтому низкий ему поклон, и большое ему спасибо человеческое, что он обратил внимание на наш дом и нам установили счетчики.
Скільки конкретно гривень вдасться зекономити на теплопостачанні, говорять жителі будинку, підрахувати ще важко. Оскільки квитанції отримали лише за жовтень.
– Вот 156 гривен, это просто ну, копейки скажем так за отопление. Пусть даже за полмесяца. Но это не много.
І це при тому, що в квартирах температура за двадцять тепла.
– Все таки мороз на улице, а руку на батарее руку удержать невозможно. Вы ж зашли в квартиру и чувствуете. При том, что я вот когда на кухни готовлю, я открываю окно, проветриваю, потому что жарко.
Крім лічильників, які значно економитимуть комунальни витрати, після зустрічі з міським головою місцевим мешканцям вдалось вирішити і ще низку комунальних питань. Додаткові елементи на дитячому майданчику комунальні служби встановили ще влітку. На фінішній прямій і капітальний ремонт під'їздів.
Катерина мешканка будинку по вулиці Валентинівська, 64
Делают, каждый день делают. Я так понимаю, что они по всему дому, поэтому пока там первые два подъезды, к нашему подходят. Все делают конвейером. Все хорошо. Убирают за собой – чисто. То есть не бывает такого, чтобы куча мусора. Очень довольны результатами, и счетчиками довольны и вот ремонт в подъезде у нас делается, в общем все хорошо. Асфальт везде, клумбы.
Таких як мешканці цього будинку, що звезнулись до міського голови і отримали бажаний результат більшість. Майже 64 % питань, що піднімалися на особистих прийомах міського голови, були оперативно вирішені. Інші перебувають на особистому контролі Геннадія Кернеса.
Результати особистих прийомів Харківського міського голови Геннадія Кернеса за 2016 рік
68,1 % – питань вже вирішені
31,8% – перебувають на контролі