80% дорог в Харьковской области требуют капитального ремонта

23.05.2017 14:30   -
Автор:
Зруйновані дороги – наболіла проблема всіх без виключення областей України. Справжній жах, кажуть фахівці, починається при виїзді за межу міста – ями на трасах такі, що в них можуть залишитись колеса автівок. В облавтодорі визнають: Харківська область – не виключення. 
 
Євген Зражевець начальник Служби автомобільних доріг у Харківській області
 
Ми бачимо руйнування дорожнього покриття, яке кожного року збільшується і збільшується. Тільки в цьому році, для інформації скажу, ямковість зросла у три рази. Чому? Тому що на сьогоднішній день ми, як дорожники не додержуємось міжремонтних термінів. Один раз на 12 років дорога повинна капітально ремонтуватись. На сьогоднішній день ми заходимо на об'єкти, такі, як Чугує-Мелове, як Чугуєв-Харків-Довжанськ, де капітального ремонту не було з момента будівництва цієї дороги, а це 60-і – 70-і роки.
 
Цього року, доповідають в облавтодорі, на проблему доріг державна влада звернула увагу. І до її вирішення докладаються значні зусилля. Грошей на ремонтні роботи виділили в п'ять разів більше, ніж минулоріч, кількість об'єктів, внесених до плану ремонту, також помножилась.
 
Євген Зражевець начальник Служби автомобільних доріг у Харківській області
 
Затверджено Юлією Олександрівною 14 об'єктів, які ми вже запустили в роботу. Ці 14 об'єктів розкидані по всій області. Це і Приколотне, це і Красний кут, і Вовчанськ, і Мерефа-Зміїв, надзвичайно зруйнована ділянка, і Мерефа-Лозова, Павлоград – надзвичайно зруйнована дорога.
 
Всі роботи, кажуть в облавтодорі, проходитимуть під особистим контролем губернатора, Юлії Світличної. Втім, наголошують в службі, не варто чекати, що до кінця року пробема поганих доріг в регіоні буде повністю вирішена. Адже, за словами фахівців, капітального ремонту наразі вимагає 80 відсотків великих шляхових полотен – роботи на роки. Саме тому в автодорі не відмовляються й від практики ямкового ремонту – це, кажуть спеціалісти, звісно, напівзахід, який, втім, дозволяє забезпечити якщо не комфортний, то принаймні безпечний рух транспортних засобів на найбільш проблемних ділянках доріг.