90% петиций харьковчан к горсовету касаются развития города
Харків'яни все частіше почали подавати електронні петиції до міськради. З моменту запуску цього сервісу на сайті мерії вже розміщено понад півтисячі пропозицій. П'ятнадцять з них набрали необхідну кількість голосів, ще сімдесят п'ять мають чималу підтримку. Більшість звернень стосується саме розвитку міста.
Тетяна Чечетова-Терашвілі заступник Харківського міського голови – керуючий справами виконавчого комітету міської ради
Это петиции, связанные с запретом курения в общественных местах, то есть выполнение этой нормы закона. Это запрет попрошайничества, несанкционированная торговля. Предложения жителей города относительно движения транспорта, информационные табло в метро. Это те, которые рассмотрены и на сегодняшний день они уже находятся в отработке в соответствующих структурных подразделениях городского совета. По зоопарку была петиция – приобретение экзотического животного, лемура.
Згідно з законом, для розгляду петиції необхідно не менше тисячі голосів. Це у містах-мільйонниках. Проте орган місцевого самоврядування має право самостійно визначати порядок та термін розгляду петиції.
Тетяна Чечетова-Терашвілі заступник Харківського міського голови – керуючий справами виконавчого комітету міської ради
Были внесены изменения в устав города в части того, что минимальный порог у нас – пять тысяч голосов. Все ответы на петиции у нас подписываются исключительно городским головой. Петиция, согласно действующего законодательства и того порядка, который был утвержден исполнительным комитетом городского совета, она висит у нас 90 дней.
Петиція, яка набирає п'ять тисяч голосів одразу передається міському голові. Далі протягом десяти робочих днів заявник отримує відповідь. Цей документ публікується і на сайті мерії. Ті петиції, які не набрали достатньої кількості голосів розглядаються, як звернення.