Админуслуги и онлайн сервисы Минюста. Работа на качество или для пиара?

10.02.2016 15:22   -
Автор:

Теруправління Мінюсту в Харкові та області адмінпослуги надає здебільшого якісно та вчасно. Такі результати соціологічного опитування, яке провела громадська органіція "Центр політико-правових реформ". За їхніми даними, більше 80% респондентів з Першої столиці, Ізюму, Чугуєва та Змієва роботою працівників місцевих теруправлінь юстиції задоволені.

Галина Боженко соціолог

Рівень задоволеності 84%. Незадоволені 6,4% опитаних нами респондентів. Не визначились із відповіддю 9,6%. Трошички детальніше за рівнем задоволеності: фізична та фінансова доступність 89,7% опитаних задоволені, зручність та комфортність – 65%, повнота та якість інформації 88,8%.

Соцопитування показало: найбільше не вподобали харків"яни роботу електронних сервісів. Наприклад, найразрекламованіший – онлайн реєстрації шлюбу – фактично не працює. На собі це відчула новоспечена наречена Катерина.

Катерина харків'янка

Мы выбрали удобное для нас время и дату, но сколько я не пыталась оплачивать, у меня не получалось. А когда мы пришли в сам ЗАГС, оказалось, что это время давно занято, и мы просто остались ни с чем.

Фахівці Мінюсту на подібні скарги просто розводять руками. Мовляв, з часом доопрацюють неточності. Однак чому це не зробили перед тим, як сервіс разрекламували серед населення, відповіді не мають.

Дар'я Трофименко спеціаліст Харківського міського теруправління юстиції

Да, сейчас есть эти моменты. Но никто не говорит, что их просто оставят в том виде, в котором они есть. Да, есть проблемы с сайтами, но над этим тоже работают. Мне тяжело сказать, что это построится за 1-2 дня. нет, конечно, должен пройти определенный период.

Щоправда, який саме період, Дар'я Трофименко не уточнює. Ці питання, за її словами, мають вирішувати в Києві.