Антимонопольний комітет підтримав необхідність підвищення тарифів за проїзд у громадському транспорті
Анатолій Косолапов голова Харківського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України
-При аналізі було виявлено стан, технічний стан особливо метрополітену – він знаходиться вже в такому предсмертному стані. Ну якщо 231 вагон, який швидкісного поїзду під землею вже знос 91% і 213 вагонів -95%, 47 екскалаторів уже знос 98 %, технічний транспорт, технологічний транспорт доходить до 100% зносу зрозуміло що невеличка рентабельність яка може бути прибуток може бути направлений на оновлення складу технічного він сам себе оправдує.
За словами Анатолія Косолапова, з підвищенням вартості квитка – рентабельність перевезення одного пасажира в метрополітені складе чотири відсотки, в трамваї і тролейбусі – п"ять відсотків.Цього прибутку буде достатньо, кажуть в Антимонопольному комітеті, щоб утримувати громадський транспорт у належному стані.