Безбар’єрність починається з мови: у Харкові провели тренінг для адміністраторів ЦНАП
Адміністратори ЦНАПів щодня спілкуються з людьми різного віку та соціальних категорій, серед яких – військовослужбовці, люди з інвалідністю та маломобільні відвідувачі. Щоб таке спілкування було коректним і комфортним, у міськраді організували спеціальний тренінг. Його провели фахівці департаменту інклюзивної доступності та безбар’єрного середовища.
ІННА ПЕТРИГА ЗАСТУПНИК НАЧАЛЬНИКА ЦНАП ІНДУСТРІАЛЬНОГО РАЙОНУ
Безбар’єрність – це важливо для нашої роботи. Ми працюємо з людьми. І все починається з мови. Все починається з відвідувачів, які до нас звертаються. І вони повинні отримувати якісні послуги. І все, за чим вони звернулися, все повинно їх влаштовувати.
Культура спілкування, як зазначають у департаменті, є невід’ємною частиною якісного сервісу. На тренінгу адміністратори дізналися, які слова та формулювання вживати правильно, як звертатися до відвідувачів, а також як працювати з військовими та ветеранами.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
ОЛЕГ ПУЛЬ ДИРЕКТОР ДЕПАРТАМЕНТУ ІНКЛЮЗИВНОЇ ДОСТУПНОСТІ ТА БЕЗБАР’ЄРНОГО СЕРЕДОВИЩА ХМР
Вже з досвіду проведення цих тренінгів, ми бачимо, коли після завершення працівники тих самих ЦНАПів, ми проводили для фахівців з супроводу ветеранів війни, власне, їм цікаво, вони підходять після завершення, питають, розпитують, кажуть, що для них ця інформація буде корисно в роботі. Власне, ми плануємо залучити до подібного навчання і працівників інших виконавчих органів міської ради, працівників комунальних підприємств, установ, організацій, наприклад, у сфері транспорту, у сфері соціального захисту населення.
У департаменті додають – такі тренінги планують зробити регулярними та проводити щонайменше раз на тиждень.
ОСТАННІ НОВИНИ
- У Харкові можна побачити відтворену мозаїку «Боривітер»
- У Харкові вперше в Україні ремонтують колектор методом спіральної навивки (фото)
- У Лимані на Харківщині зафіксували випадок сказу у безпритульного кошеняти
- «Харків – місто майбутнього»: як світ допомагає прифронтовому місту
- КСП «Інженерні мережі» опрацювало майже 7 тисяч звернень від харків’ян (фото)