Более 70 000 обращений приняли в Прозрачном офисе Шевченковского района со дня открытия
Понад двісті видів послуг в одному місці. Це Прозорий офіс Шевченківського району. Відвідувачі більше не штовхаються у чергах, їх приймають за електронним порядком.
Валентина Охрімчук відвідувачка Прозорого офісу
Я пришла за справкой о доходах за полгода, пенсия моя за полгода. Я сидела пять минут, даже меньше и меня сразу вызвали. Так что очень хорошее обслуживание, на высшем уровне.
Віра Гусь відвідувачка Прозорого офісу
Хорошо обслужили, всем довольна.
На першому поверсі зосередили центр надання адміністративних послуг. Нині тут ажіотаж, бо чимало людей хочуть оформити біометричні паспорти та айді-карти. Поруч приймає управління Пенсійного фонду. У ньому найбільш популярні послуги за зверненнями переселенців та консультації щодо виплат.
Ганна Єфанова начальник відділу обслуговування громадян Пенсійного фонду Шевченківського району
У нас территориально мы привязаны только к Шевченковскому району, но что касается первичного назначения пенсий, то мы работаем по принципу экс-территориальности. То есть, если человек хочет обратиться к нам за первичным назначением, он может это сделать в любом районе города.
На другому поверсі працють вже спеціалісти управління соціального захисту населення.
В'ячеслав Станчик начальник управління праці та соціального захисту населення Шевченківського району
Наиболее такие актуальные вопросы – это субсидии, консультации по субсидиям, получение уведомлений и денежная помощь временно перемещенным лицам. Это вот самые три таких популярных услуги.
Серед нових послуг, які запровадили у Прозорому офісі – це реєстрація фізичних та юридичних осіб, а ще "Миттєва послуга", тобто швидка реєстрація місця проживання. Взагалі, кажуть в райадміністрації, за час роботи Прозорого офісу тут вже прийняли понад сімдесят тисяч звернень.
Володимир Котковський голова адміністрації Шевченківського району
У нас с момента открытия центра в среднем порядка двадцати тысяч обращений в месяц. Мы наблюдаем уже эту тенденция на протяжении мая, июня, июля. И вот у нас уже подходит к концу август, то есть эту цифру в 20 тысяч мы уже подпираем.
З кожним днем, переконують в адміністрації, намагаються покращувати якість обслуговування. Зокрема, проводять навчання працівників.