Больше 10 тысяч харьковчан в 2017 году получили материальную помощь от горсовета
Рік кропіткої роботи та вирішення проблем людей. У дві тисячі сімнадцятому до міської ради надійшла п'ятдесят одна тисяча письмових звернень. Це на чотири тисячі менше, ніж у дві тисячі шістнадцятому році. Про це йдеться в інформації, яку розмістили на сайті мерії.
За характером основних питань, що порушували громадяни у 2017 році в письмових зверненнях до виконавчого комітету Харківської міської ради чільне місце, як і у попередні роки, займали питання комунального господарства – 30418, соціального захисту – 13296, земельних відносин – 4177, житлової політики – 4090.
Що стосується електронних звернень, то тут навпаки, їх побільшало. Всього торік городяни надіслали більше дев'яти тисяч заяв. Зокрема, частину подали через інтерактивну мапу, частину – як електронні петиції. Потрібної кількості голосів, згідно з законом, всього набрали вісім петицій. Їх розглянув міський голова Геннадій Кернес і всі заявники отримали відповіді. Сам мер у дві тисячі сімнадцятому провів дев'ять особистих виїзних прийомів – у вищих навчальних закладах та на різних підприємствах.
На усіх проведених прийомах міським головою прийнято 618 громадян, у зверненнях яких викладено 1542 питання. Вирішено більше 2,4 тисяч питань, з якими громадяни звернулись до громадських приймалень міського голови. Позитивно вирішені більше 1,7 тисяч питань, що надійшли у 2017 році на інтернет-гарячу лінію міського голови.
Також у дві тисячі сімнадцятому році матеріальну допомогу за письмовими зверненнями виділили більше десяти з половиною тисячам людей. На суму 52 мільйони гривень.