Борги за комуналку та повірка лічильників води. Як діяти в умовах війни
Найчастіше сьогодні до абонентського відділу Харківводоканалу звертаються люди з питанням перерахунку платежів, через те, що Харків прифронтове місто, його мешканці виїхали до більш безпечних регіонів чи за кордон, пояснює спеціаліст підприємства. І щоб провести процедуру перерахунку потрібно надати низку документів.
ОЛЬГА РИБАЧОК НАЧАЛЬНИК АБОНЕНТСЬКОГО ВІДДІЛУ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ КП «ХАРКІВВОДОКАНАЛ»
Якщо людина перемістилася по території України, то необхідно надати довідку ВПО, яка підтверджує період не проживання даної особи за адресою реєстрації. Якщо люди за якихось причин виїхали за межі нашої держави то можна надати документ з державної прикордонної служби України, яка розташована в місті Києві, вулиця Володимирівстка, 26, за безпосереднім запитом споживача про перетин кордону нашої держави. Також можно надати паспорт закордонний, в якому також відмітки є про перетин кордону нашої держави. Також можно надати документи інші, які підтверджують не проживання людини за адресою реєстрації. Це може бути довідка про навчання, проживання, лікування на іншій території. Всі ці документи ми розглядаємо і робимо перерахунки.
Також одне з актуальних питань, з яким стикаються харківʼяни, це повірка лічильника обліку води. Спеціалісти комунального підприємства Харківводоканал пояснюють, сьогодні , під час воєнного стану, так як Харківська територіальна громада відноситься до зони можливих бойових дій, то повірку лічильників проводити не обовʼязково.
ОЛЬГА РИБАЧОК НАЧАЛЬНИК АБОНЕНТСЬКОГО ВІДДІЛУ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ КП «ХАРКІВВОДОКАНАЛ»
По виходу нашої територіальної громади із зони можливості бойових дій, у споживачів є термін ще шість місяців на проведення даних дій щодо повірки лічильників.
Накопичення боргів. Теж на сьогодні є проблемою. Спеціалісти Харківводоканалу в такому випадку пропонують харківʼянам укласти договір з реструктуризації.
ОЛЬГА РИБАЧОК НАЧАЛЬНИК АБОНЕНТСЬКОГО ВІДДІЛУ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ КП «ХАРКІВВОДОКАНАЛ»
Для цього необхідно звернутись до відповідних абонентних відділів і надати документи: паспорт, індивідуальний код споживача.
У Харківводоканалі також зазначають, якщо у людини виникають питання щодо сплати чи надання послуги, то вони завжди можуть звернутися до абонентського відділу і отримати будь яку розʼяснювальну інформацію.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
ОЛЬГА РИБАЧОК НАЧАЛЬНИК АБОНЕНТСЬКОГО ВІДДІЛУ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ КП «ХАРКІВВОДОКАНАЛ»
Зараз ми знаходимся безпосередньо в нашому абонентському відділу. Працюють чотири віконця, але коли ми бачимо, що велика кількість людей, то ми задіюємо і інших співробітників для того, щоб було зручно нашим споживачам і не було ніяких черг.
В цьому сервісному центрі, розташованому у Шевченківському районі є і каса, де харківʼяни можуть провести всі свої розрахунки, зауважує спеціаліст. А ще на передодні весняного свята Харківводоканал передає вітання прекрасним представницям людства.
ОЛЬГА РИБАЧОК НАЧАЛЬНИК АБОНЕНТСЬКОГО ВІДДІЛУ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ
Від імені колективу нашого підприємства хочу привітати всіх харківʼянок з прийдешнім днем весни. І побажати щоб у кожній домівці жили Віра, Надія і Любов.
ОСТАННІ НОВИНИ
- З Брно – у Харків: історія трамваїв, які допоможуть місту швидше відновитися
- Обстріл Харкова: на Салтівці цивільні знову опинилися під ударом ворога
- Борги за комуналку та повірка лічильників води. Як діяти в умовах війни
- З початку року підприємці Харківщини отримали 190 пільгових кредитів
- Три роки тому Харків отримав звання міста-героя — Ігор Терехов