Будуватимуть залізничні колії через Польщу. Український бізнес знайшов план «Б» для аграрної логістики

12.12.2022 16:10   -

Розвиток співпраці з польськими перевізниками – це ефективний план «Б» для аграрної логістики, впевнені експерти. Усе через нестабільну ситуацію з експортом українського продовольства Чорним морем, адже рф регулярно порушує домовленості щодо «зернового коридору».

ВЛАДИСЛАВА МАГАЛЕЦЬКА EКСГОЛОВА ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ, КОНСУЛЬТАНТ ЛОГІСТИЧНИХ ПРОЄКТІВ У ЄВРОПІ
Тому я впевнена, що співпраця з приватними компаніями в залізничному секторі щодо розвитку портових потужностей і використання польських портів — це якісний план «Б», який слід розробляти.

Тож, наголошують фахівці, протягом наступних 10 років саме польські порти можуть стати основним логістичним напрямком для нашої держави. Адже в них працюють приватні залізничні компанії – із власними вагонами, коліями та портовими терміналами, а цього зараз немає в Україні. І таку співпрацю з Польщею варто розглядати як довготривалу.

ВЛАДИСЛАВА МАГАЛЕЦЬКА EКСГОЛОВА ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ, КОНСУЛЬТАНТ ЛОГІСТИЧНИХ ПРОЄКТІВ У ЄВРОПІ
Велика кількість українських компаній були дуже активними влітку і на початку осені. З польськими перевізниками обговорювались не тільки оренда вагонів чи укладання договорів на постачання вагонів, а й можливість спільних інвестицій у логістичні переходи та портову логістику.

Також Європейська Бізнес Асоціація закликає побудувати через Польщу нову залізничну колію. Планується, що ширококолІйна залізниця з’єднає українську та литовську залізничні мережі, а також приєднає до них порт Гданськ. Однак її будівництво, за різними оцінками, може тривати до 5 років, і в Асоціації закликають розпочати роботи якомога скоріше. Тож її представники вже звернулися з такою пропозицією до президента та прем’єр-міністра Польщі. Ніколь Костенко, Олександр Уваров. Харьковские Известия.