“Було дуже лячно. Громихало на Салтівці” – в Регіональному центрі послуг про рік відновення роботи

18.05.2023 10:06   -

З 24 лютого і аж до травня 2022 року робота Регіонального центру послуг та Центрів надання адмінпослуг Харкова була призупинена через війну. І вже 18 травня рік тому команді центрів вдалось все наново запустити, так щоб харків’яни могли отримати ті чи інші послуги, так як це було у Харкові до повномасштабного вторгнення ворога.

ОЛЕНА ТОКАР АДМІНІСТРАТОР РЕГІОНАЛЬНОГО ВІДДІЛУ ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНПОСЛУГ М. ХАРКОВА
Починали ми з того, що прибирали скло. Тому, що дуже багато було вибито вікон і скляних, і дзеркальних. Прибирання всередині , а потім вже відкриття. Перші послуги були у нас – довідки про склад сім’ї, а зараз у нас майже всі послуги відкриті.

Перший місяць після відновлення роботи Регіонального центру послуг Катерина у відділі державної реєстрації актів цивільного стану самотужки виконувала всю роботу відділу.

КАТЕРИНА НЕСТЕРЕНКО КЕРІВНИК 4 ВІДДІЛУ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ У М. ХАРКОВІ СХІДНОГО МІЖРЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ
Враховуючи, що кілька місяців відділи ДРС у місті Харкові не працювали і у людей накопилось дуже багато документів, які потрібно було реєструвати. Це смерті, народження і шлюби. І у перший мій робочий день я вийшла сама і черга була близько 120 чоловік. Це було дуже-дуже важко. Але за цей рік стало краще. І завдяки, зокрема нашим захисникам. Тому, що було дуже лячно у травні місяці працювати. Тут громихало на Салтівці, а зараз це вже інше життя.

Щодня у центрі все більше і більше людей. Хоча потрапити до спеціаліста можна поки лишень через онлайн-чергу. Харків’янка Тетяна Іванівна сьогодні тут, бо, каже, потрібно владнати питання з оформленням субсидії. Через втрату чоловіка, треба все переоформлювати.

ТЕТЯНА ІВАНІВНА ВІДВІДУВАЧ РЕГІОНАЛЬНОГО ЦЕНТРУ ПОСЛУГ
Ми з чоловіком перехворіли ковідом в такій дуже важкій формі. І почалась війна, ми на Північній Салтівці. І це вже відразу з перших же годин все це було дуже чутно, гучно, все громихало. Ми виїхали в марті місяці, перевезли нас в Полтаву. Я ось приїхала. Хочеться вже в Харків. Прожили ми з чоловіком майже пів віку. Ну ця війна. Він раптово помер. Серце  мабуть не витримало все це. Розумієте, всі ці переїзди. Всі ці руйнації.

З перших днів 2023-го тут, у Харкові, знову можна подати документи на оформлення закордонних паспортів та ID-карток. Ця послуга зараз одна із найбільш затребуваних серед відвідувачів, оскільки до січня зробити це було нереально.

ДАРИНА ВІДВІДУВАЧ РЕГІОНАЛЬНОГО ЦЕНТРУ ПОСЛУГ
Паспорт на всяк випадок для виїзду за кордон. У мене там друзі. Всяка буває в країні ситуація. Насправді, ще до війни хотіли, але під час війни якось було не до цього. А потім, коли вирішили, спершу послуги були недоступні, а зараз поки є можливість вирішили з цього почати.

А для тих, кого зачепила війна, і хто потребує допомоги міста, в Регіональному центрі ось вже як рік відновила свою роботу і працює громадська приймальня міського голови.

Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.

ВОЛОДИМИР УШАКОВ СПІВРОБІТНИК ЕКОНОМІЧНОГО ВІДДІЛУ АДМІНІСТРАЦІЇ САЛТІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Саме основне питання – це розселення харків’ян, житло яких постраждало в результаті агресії рф, бомбардувань. Тобто, тимчасове житло. Найбільше людей це було саме влітку 2022 року після того, як звільнили всю Харківську область, це вересень був, жовтень ось тоді, да, було дуже багато. Приходили, всіх розміщали, писали заяву на ім’я міського голови і розміщали. Приймають всі райони і з Харківської області. Якщо брати от звільнені території: Тернова, Лук’янці, Липці, Циркуни , на вашому місці от всі отут сиділи.

Якщо підбивати підсумки роботи 12 Центрів надання адмінпослуг, то за рік після відновлення роботи в умовах війни, в Харкові змогли надати до півмільйона послуг. А це ще один доказ того, що незламний Харків живе і працює.

ВІКТОРІЯ КИТАЙГОРОДСЬКА ДИРЕКТОР ДЕПАРТАМЕНТУ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ТА СПОЖИВЧОГО РИНКУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Починали ми свою роботу із 22 адміністративних послуг. На сьогоднішній день надаємо вже 204 послуги. Найважливіше було – відновлення з прийому заяв-анкет з оформлення ID-карток та закордонного паспорту громадянина України. І саме в цьому питанні нам допомагав мер нашого міста Терехов Ігор Олександрович, а також керівник головного управління ДМС. З цим завданням ми справились і вже з січня цього року ця послуга була відновлена. І на сьогоднішній день близько 1 тисяч заявників отримали вже цю послугу. Крім того були відновлені вкрай важливі послуги для містян. Це і реєстрація, і зняття з реєстрації проживання, оформлення посвідчення водія, внесення актуальної інформації у реєстр територіальної громади, видачі різноманітних довідок та витягів. На сьогодні всі 12 центрів працюють у форматі понеділок – п’ятниця з 8:00 до 16:00 без перерви. Я хочу зазначити, що реєстратори наших ЦНАПів вони ж такі ж герої, як і комунальники, як і представники інших установ. Оскільки запустити і почати свою роботу у таких умовах, в умовах постійних обстрілів було дуже важко, але ми справились.
Ми зараз вже працюємо над тим, щоб організувати мобільні бригади у Північну Салтівку, у Київський район, потім в Індустріальний район – це саме ті райони, які зазнали тих пошкоджень і будемо робити такі виїзні прийоми на місцях. Люди зможуть прямо біля своїх домівок, біля своїх осель звертатися до нас і отримувати послуги. І це дуже важливо. Тому, що я знаю, що велика кількість людей вже зараз цим цікавляться, щоб вони мали змогу зареєструвати заяви щодо компенсації за пошкоджене майно. Крім того ми плануємо через декілька місяців розширити перелік послуг, які надаються РАГСами.

ОСТАННІ НОВИНИ