Чешские трамваи вышли на линию
Олена Мітясова, кореспондент:
-Закупівля чеських трамваїв, наприкінці минулого року викликала резонанс у Харкові. Навколо покупкти тоді точилося багато дискусій. Мовляв, вагони не нові і вже були у вжитку. Сьогодні транспорт відповідає всім технічним вимогам. І оцінити його роботу можуть харків"яни
Марина, харків'янка:
-Неплохо он выглядит, главное чтоб это оправдывало. Чтобы за небольшие деньги, ну чтобы толк был, что самое главное. Безопастность самое главное
Олена, водій трамваю:
-Хорошие вагоны, хорошие, правда. В эксплуатации очень удобные
Ніна, кондуктор:
-Здесь по одному сиденью. Проход широкий, удобный. Можно пройти, никого не задеть, ничего и в ходу он хороший, мягкий, тихий, хороший. Мне нравится, удобный
Олена, пенсіонерка:
-Прекрасный салон, удобные сиденья, чистота
Лілія, пенсіонерка:
-Эти трамвайчики, вот которая, пятерка, очень удобные, новенькие, чистенькие, удобно ездить
Ольга, харків'янка:
-С виду красивые, а так не знаю чтобы оценить нужно попользоваться
Аліна , студентка:
-Мы рады, что унас появляются новые трамваи, они намного лучше. Вот к Евро готовится Харьков. Много уже трамваев новых запустили. Студенты довольны
Чеські трамваї нині курсують за п"ятим маршрутом, з Південного вокзалу до Одеської. Рухомий склад, перед тим як вийти на лінію, сертифікували і адаптували до харківських колій. Тобто поміняли колесні пари на більш ширші, ніж ті, які експлуатують в Європі.
Володимир Бадьянов , заступник директора з ремонту КП "Салтівське депо":
-Сам кузов, все несущие элементы, то есть готовые балки, продольные балки в хорошем состоянии, ни трещин, ничего нет. Мы провели диагностику, провели обследование. Все вполне. Вагон может эксплуатироваться лет 10 как минимум
Та можливість купувати транспорт, при цьому не витрачаючи жодної бюджетної копійки, у Харкова з"явилася не так давно. А точніше рік тому. Коли "Міськелектротранс" було реорганізовано у п"ять окремих комунальних підприємств. Чотири депо, які нині відповідають за експлуатацію і належний стан громадського транспорту та підприємтсво "Міськелектросервіс", яке опікується енергослужбою, службою шляху і плануванням. Що з цього вийшло – сьогодні за себе говорять показники.
Дмитро Липовий, директор КП "Салтівське депо":
-На сегодняшний день мы добились различными административными решениями поднятие выручки на 35%. Денег, которые зарабатывает предприятие, за счет основного дохода, сбора выручки на линии, полностью хватает на выплату зароботной платы, что позволяет нам своевременно ее оплачивать и на сегодняшний день задолженности нет
Та більш того, підприємство набирає працівників. На маршрути потрібні кондуктори.
Дмитро Липовий, директор КП "Салтівське депо":
-Заработная плата на сегодня при условии віполнения плана 3 тысячи гривен в месяц, у кондукторов восьми часовой день, полный соцпакет, 24 дневный оплачиваемый отпуск
І на додачу ще й пільга – п"ятдесят відсотків на сплату комунальних послуг. Про умови праці говорити теж не доводиться, вони у КП на належному рівні. Транспорт весь час оновлюється. До кінця квітня до міста мають прийти ще сім трамваїв із Чехії, загалом їх буде двадцять. Побільшає на тридцять одиниць і парк тролейбусів. Крім цього ведеться робота з приватним бізнесом щодо закупівлі комфортабельних автобусів, низькопольних, габаритних. В цілому місто робить все, щоб зробити перевезення пасажирів зручними і безпечними.