ЦНАП – 200 тысяч обращений. Без очередей и в полном объеме
Марина Страшевська представник фізичної особи-підприємця
Во-первых, здесь есть электронная очередь. Ты занял очередь, спокойно дождался, когда у тебя на табло высветится номерочек, пришел спокойно к администратору. Вначале я подходила с вопросом по поводу консультирования рекламы, сейчас пришла подавать документы. Все доступно, все очень понятно.
Послуги з реєстрації бізнесу у центрах надання адмінпослуг Харкова почали надавати рівно два роки тому. Наразі вони займають третє місце у рейтингу найбільших затребуваних послуг. За два роки зафіксували близько двохсот тисяч звернень.
Вікторія Китайгородська директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку
Сімдесят п'ять відсотків звернень – це звернення фізичних осіб-підприємців, 19% – це звернення юридичних осіб і 6% – це звернення для фомування витягів. Найбільша кількість звернень зафіксована у Регіональному центрі послуг, близько 30% і в центрі надання адміністративних послуг на Гімназійній набережній, 26, близько 13%.
У центрах надають шістдесят п'ять видів дозвільних документів, реалізована концепція підбору послуг "швидкий старт", – розповідає Вікторія Китайгородська.
Вікторія Китайгородська директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку
У наших центрах можна отримати консультацію по вибору виду діяльності, зареєструвати бізнес, оформити дозвільні документи, оформити електронний цифровий підпис, отримати консультації по правовим питанням, по питанням формування податкової звітності. Фахівці управління реєстрації фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб Департаменту реєстрації Харківської міської ради проводять регулярно консультації.
Важливо відзначити, каже Вікторія Китайгородська, що Регіональний центр послуг наразі єдиний в Україні, де представлені послуги фіскальної служби. За два роки у цьому напрямку зафіксували близько вісімдесяти тисяч звернень.