Ігор Бескровний кореспондент
-ДАІ рекомендує водіям утриматися від поїздок на власному транспорті в найближчі дні. Причина – погодні умови. Кажуть, це може загрожувати як мінімум ремонтом авто або власним лікуванням.
Синоптики пояснюють, все пов'язане з циклоном, який з теплим повітрям рухається зі Скандинавії. Він і диктує погоду на Україні. Температура буде мінливою. Вночі від чотирьох до шести морозу, вдень стовпчик термометра поповзе до нуля – двох тепла. Не обійдеться і без опадів.
Євгенія Ляшенко завідувач секотору метеопрогнозів ХРЦГМ
-Будут осадки в виде снега, мокрого снега. Ночью будет минус, днём – плюс. Поэтому это всё будет замерзать, это будет гололедица – образование гололёда на вертикальных поверхностях. Ну вот пожалуй будет такая погода, т.е. сказать, что она в скором времени изменится в лучшую сторону – это нельзя. В ближайшие 5 дней мы ожидаем погоду вот такого плана.
У таку нельотну погоду, свого чотириколісного він швидше за все залишить в гаражі, говорить водій з двадцятирічним стажем Дмитро. Мовляв, для власної ж безпеки пару днів покористуватися громадським транспортом не завадить. Але якщо все ж таки закортить виїхати, то рулити буде, говорить, не поспішаючи, дотримуючись головного правила – дистанції.
Дмитро автовласник
-Если видите, кто у вас сидит на хвосте – дайте ему дорогу, наверное он спешит, наверное он не понимает, что дистанцию нужно держать – перестройтесь вправо. И ещё зимой, когда отгребают снег он отвалами лежит на обочинах – дороги стали уже. Там где разъезжаелись 4 машины сейчас разъезжаются две.
Андрій захоплюється спортивними гонками на авто. На своїй іномарці він вже не раз їздив в будь-яку погоду і по різних трасах. Каже, сьогоднішня погода – сама небезпека.
Андрій автовласник
-Нужно быть вдвойне аккуратней, потому что поведение автомобиля на льду оно очень отличается от сухой погоды, когда асфальт сухой. Нужно увеличивать дистатнцию, потому что на льду тормозной путь на льду он увеличивается в 2 раза как минимум.
Перше і основне, говорить це швидкість. Її не можна перевищувати. На своєму прикладі показує як веде себе авто на обмерзлій дорозі.
-Если мы видим, что у нас впереди лёд, то её нужно заблоговременно сбавить. Потому что на льду машина вас не послушается и уйдёт в занос.
Рятувальники ж кажуть, надалі машини, які не впоралися з керуванням в більшості випадків викидає у кювети, звідти їм вибратися не можливо. Без допомоги.
Ігор Лупандін помічник начальника ГУ МНС України в Харківській області
-Начиная с 1 января 2013 года более 15-ти автомобилям мы оказали помощь, водителям, которые оказались в такой ситуации. В основе своей это не основные трассы как по городу, так и по области – это межрайонные и даже между посёлками дороги. И если разговор идёт о городе, то это внутриквартальные или в 95 % случаев это в частном секторе.
МНСники радять, не здійснювати міжміські поїздки по такій погоді. Особливо вночі. Ну якщо вже треба, то перед тим як їхати, краще дізнатися прогноз погоди в пункті призначення.
Ігор Бескровний