"Інфосіті" – інформаційно-аналітичний портал

Депутаты горсовета проверили работу Прозрачного офиса Киевского района

Члени постійної комісії з питань соціального захисту та охорони здоров'я у центрі надання послуг Київського району. Приїхали аби особисто перевірити роботу всіх його сервісів. І  за два роки у прозорому офісі вже оброблено триста тисяч заяв від громадян. Середній час обслуговування – 15 хвилин. Та головне завдання центру, наголошують там, забезпечення максимальної якості надання послуг за мінімальний проміжок часу.  
 
Яна Кобзар заступник директора Департаменту праці та соціальної політики 
 
На сегодня вся Украина приезжает к нам и берет опыт у нас, потому что за счет чего было сокращенно время ожидания, улучшилось качество предоставления услуг – за счет того, на мой взгляд, что было создано новое программное обеспечение, которое позволяет отслеживать все действия в отношении заявителя и которое взаимосвязано со всеми реестрами, которые есть на сегодняшний момент, мы их все увязываем в городе Харькове.
 
Всього у форматі Прозорого офісу надається 107 різних видів послуг. І цей список планують розширювати.  
Вже відзавтра, 21-го березня, почне працювати пілотний проект надання послуг відділів реєстрації актів цивільного стану. Директор департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку наголошує, такий проект впроваджується аби частково розвантажити РАГСи міста.
  
Вікторія Китайгородська директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку
 
Будут предоставляться три новые услуги: расторжение брака, смена имени и внесение изменений в актовые записи. Мы взяли изначально для этого пилота те услуги, которые предоставляются в течении тридцати дней. В дальнейшем думаем, что в наших центрах будут еще предоставляться и быстрые услуги, например – это выдача свидетельства о регистрации, о рождении.
 
Також на базі центрів впроваджено проект Агент Х, що є певним зворотнім зв'язком з харків'янами та направлений на покращення сервісів надання послуг. Проект працює на основі відгуків та пропозицій від відвідувачів Прозорого офісу, які вони залишають  у вигляді відповідної анкети, де вказувати своє ім'я не є обов'язковим. Саме тому і така назва.  
 
Вікторія Китайгородська директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку
 
98% – это позитивные, такие скажем обращения граждан, с благодарностью. Есть конечно и те граждане, которые вносят свои предложения для нашей работы. Мы к ним прислушиваемся и сразу же реализовываем их в нашей работе.
 
Пріоритетним напрямком роботи міськради також і є надання матеріальної допомоги громадянам. У цьому році на ім'я мера Геннадія Кернеса вже надійшло понад три тисячі таких заяв, і майже одна тисяча громадян вже отримала цю допомогу. 
 
Світлана Горбунова-Рубан заступник Харківського міського голови з питань охорони здоров'я та соціального захисту населення
 
Мы максимально пытаемся, в первую очередь, оказать помощь тем людям, которым она нужна по жизненным показаниям – это прежде всего тяжелые формы онкологии, это прежде всего детская онкология и детские заболевания, которые необходимо срочно купировать, для того, что бы максимально упростить жизнь людей, которые к нам обращаются с теми или иными заявлениями.