Депутаты познакомились поближе с работой трех транспортных предприятий

18.01.2014 19:43   -
Автор:

Виїзна транспортна комісія Харківської міської ради. Перше підприємство, куди направилися депутати – вагоно-ремонтний завод. Тут повертають до життя і трамваї, і тролейбуси.

Василь Вітченко директор КП «Харківський вагоноремонтний завод»

Для Харкова было отремонтировано 7 единиц, 3 осталось незавершенных, то есть кроме тех семи еще три незавершенных.

Відремонтовані трамваї прослужать ще років десять, запевнив директор заводу. І вартість такого повного капремонту одного вагону – п"ятсот п"ятдесят тисяч гривень. А в Києві ж подібна модернізація – вдвічі дорожча і коштуватиме приблизно мільйон. Тому завод виконує замовлення і з інших міст України – Макеївки, Єнакієво, Кривого Рогу. Окрім цього на заводі беруться і за випуск та ремонт продукції, не пов"язаної з трамваями чи тролейбусами.

Петро Полковник начальник цеху КП «Харківський вагоноремонтний завод»

Вот мы сейчас для канатной дороги ремонтируем балансиры.

Василь Вітченко директор КП «Харківський вагоноремонтний завод»

Всего мы продукции выпустили на 6 миллионов в 13-ом году.

Після члени комісії відвідали комунальне підприємство Міськелектротранссервіс – оглянули роботу диспетчерської. Тут за допомогою системи GPS стежать за тим, щоб харківські водії трамваїв і тролейбусів дотримувалися графіку, і попереджують їх у разі аварій на лінії. З ними зв"язуються мобільним телефоном.

У нас на Богдана Хмельницкого ДТП в оба направления, едьте на вокзал.

Та в планах на цей рік – модернізувати систему GPS.

Олександр Укіс заступник генерального директора КП «Міськелектротранссервіс»

Нами разработано устройство дополняющее основное устройство и обеспечивающее голосовую связь через систему, в январе месяцы мы начинаем монтаж таких устройств на втором маршруте троллейбуса двадцать две единицы.

На цей рік у планах транспортників – модернізація на Південному вокзалі розворотного кола трамваїв. Це один з головних транспортних вузлів Харкова. Звідси трамваєм городяни можуть дістатися у різні куточки Першої столиці. Разом з тим, тут – досить завантажений рух автівок.

Олександр Укіс заступник директора КП «Міськелектротранссервіс»

Это вызывает определенные сбои в движении трамваев, и нарушение графика, с этой целью, чтобы расширить пропускную возможность, планируется реконструировать разворотное кольцо на Южном вокзале путем строительства еще одного третьего кольца, это позволит более регулярно что ли принимать подвижной состав и распределять по кольцам.

Також у разі поламок на лінії, несправні трамваї розміщатимуть на цій додатковій колії, адже в центрі немає технологічних ліній для таких цілей. Щоб удосконалити транспортну мережу на Олексіївці, працюватимуть фахівці і навколо станції метро Перемога, що будується.

Олександр Укіс заступник директора КП «Міськелектротранссервіс»

Нам предстоит на период благоустроительных работ оборудовать временный разворот в районе супермаркета Класс, на Людвига Свободы и затем по завершению благоустройства продлить движение троллейбуса второго и сорокового маршрута по Людвига Свободы до  окружной дороги.

Побувала депутатська комісія і в Тролейбусному депо номер три. Воно працює вже з дві тисячі одинадцятого року. За цей час тут провели ремонт, облаштували диспетчерську, реконструївали мийно-прибиральний комплекс  та створили шиномонтажне відділення.   

Ігор шиномонтажник

Есть ремонты О1 – это плановый осмотр, который проводится раз в неделю, подтягивается, выявляются неисправности, ну как правило это делается для того, чтобы провести диагностику, есть плановые ремонты, О2, на плановом ремонте производится более подробный ремонт, замена деталей, восстановление, в зависимости от того, что нужно  полный ремонт троллейбуса производится.

Олег Майборода директор КП «Тролейбусне депо № 3»

Благодаря этому удалось экономить около 20-30 тысяч в месяц.

На цей рік, кажуть на підприємстві, є плани з розвитку існуючих маршрутів.

Олег Майборода директор КП «Тролейбусне депо № 3»

На сегодняшний день есть много вопросов связанных по участку Рогань, продление 45-го маршрута, открытие нового сообщения и по улице Мира, также есть много обращений микрорайона Салтовки, связать Восточную Салтовку с метро ак. Барабашова.

Та, каже Олег Майборода, реалізація планів залежить від фінансування. Усього виїзна транспортна комісія міської ради оглянула три підприємства. Їхні проблеми та пропозиції щодо розвитку транспорту в місті – депутати візьмуть в роботу. Наприклад, допомагатимуть підприємствам наземного транспорту в боротьбі з парковками на маршрутах і безквитковим проїздом пасажирів, а ще сприятимуть в наданні податкових пільг на землю та вивезення сміття.

Олексій Топчій голова постійної комісії з питань транспорту, зв’язку та екології

Эта поездка была очень важна для изучения текущей ситуации на комунальных предприятиях наземного электротранспорта на сегодняшний день, так и для учета в работе депутатов в будущем. На примере увиденных предприятий мы увидели потенциал развития транспортной инфраструктуры города.