Для харьковчан открылись “горячие линии” районов. На них жители могут оставлять коммунальные фотожалобы
Про зруйновані дороги, покрівлі, що протікають, заявки на ремонт під'їздів. За перші кілька годин роботи нової "гарячої лінії" районів городяни залишили кілька десятків фотоскарг. Оформити їх не складно, повідомили у мерії. Для цього потрібно зайти на сайт міськради та заповнити електронну форму. Цей формат використовували під час проекту "Фотоскарги міському голові".
Юрій Сидоренко директор Департаменту у справах інформації та зв'язків з громадськістю
На разработку этого проекта не было потрачено ни одной не бюджетной, не внебюджетной гривны. Потому что у нас имелось программное обеспечение, которое мы несколько видоизменили-модернизировали. И оно, в принципе, работает.
Заявки прийматимуться щодня, у режимі он-лайн. З головного сервіру вони відразу розходитимуться по районам. А так, кажуть у мерії, фотоскарги від городян оброблятимуться оперативніше. Люди можуть інформувати про різні комунальні проблеми, що виникли як у його будинку, так і в районі в цілому. Ці заявки, в залежності від складності, будуть або виконані якнайшвидше, або будуть враховані при формуванні плану робіт з благоустрою та ремонту на наступний рік.
Юрій Сидоренко директор Департаменту у справах інформації та зв'язків з громадськістю
Мы сейчас хотим попробовать, чтобы это было не только фотожалобы, а и просто жалобы. Потому что не у каждого есть возможность фотографировать. Есть пенсионеры, у которых старые телефоны без фотоаппарата.
Проект фотоскарги на "гарячі лінії" районів працюватиме на постійній основі, без строково.