Для харьковчан открылись “горячие линии” районов. На них жители могут оставлять коммунальные фотожалобы

16.12.2015 15:30   -
Автор:

Про зруйновані дороги, покрівлі, що протікають, заявки на ремонт під'їздів. За перші кілька годин роботи нової "гарячої лінії" районів городяни залишили кілька десятків фотоскарг. Оформити їх не складно, повідомили у мерії. Для цього потрібно зайти на сайт міськради та заповнити електронну форму. Цей формат використовували під час проекту "Фотоскарги міському голові".

Юрій Сидоренко директор Департаменту у справах інформації та зв'язків з громадськістю

На разработку этого проекта не было потрачено ни одной не бюджетной, не внебюджетной гривны. Потому что у нас имелось программное обеспечение, которое мы несколько видоизменили-модернизировали. И оно, в принципе, работает.

Заявки прийматимуться щодня, у режимі он-лайн. З головного сервіру вони відразу розходитимуться по районам. А так, кажуть у мерії, фотоскарги від городян оброблятимуться оперативніше. Люди можуть інформувати про різні комунальні проблеми, що виникли як у його будинку, так і в районі в цілому. Ці заявки, в залежності від складності, будуть або виконані якнайшвидше, або будуть враховані при формуванні плану робіт з благоустрою та ремонту на наступний рік.

Юрій Сидоренко директор Департаменту у справах інформації та зв'язків з громадськістю

Мы сейчас хотим попробовать, чтобы это было не только фотожалобы, а и просто жалобы. Потому что не у каждого есть возможность фотографировать. Есть пенсионеры, у которых старые телефоны без фотоаппарата.

Проект фотоскарги на "гарячі лінії" районів працюватиме на постійній основі, без строково.