До Нового Года строительство станции метро “Победа” будет выполнено на 70-80%
Леся Кочержук кореспондент
Роботи з будівництва тут були заморожені десять місяців. Зараз на майбутній станції метро "Перемога" знову загуділа техніка. Робочі перекривають платформенну частину станції.
Щоб накрити платформу, зараз тут трудяться сімдесят працівників. Монтують залізобетонні конструкції. Далі, кажуть справа за гідроізоляцією. Роботи, зізнаються, багато, але до Нового року, обіцяють справитися. З міського бюджету на виконання цих робіт виділили сорок мільйонів гривень. Щоправда державне казначейство й досі не перерахувало ці гроші. Та роботи, в очікуванні перерахунку коштів, розпочали за кошт підрядників.
Анатолій Кравчук заступник директора Департаменту будівництва та дорожнього господарства
Здесь будет строится еще выход один – пешеходный выход. Из четырех один остался, не построен. И мы хотим закрыть платформенную часть,- смонтировать. То есть корпус самого подземного сооружения платформы станции, вот за эти деньги которые нам выделены мы хотим его сделать. Ну, и естественно здесь засыпать все, закрыть. Если удастся выполнить и какие-то наружные работы по дорогам по благоустройству.
Як тільки, кажуть спеціалісти, верхню частину станції повністю накриють, тим самим звільнять проспект Перемоги для транспорту, тоді приступлять вже до внутрішніх оздоблювальних робіт.
Анатолій Кравчук заступник директора Департаменту будівництва та дорожнього господарства
Здесь будут балконы так называемые. Они будут выполнять функцию пешеходных переходов, что бы люди могли перейти под землей с одной части через пр. Победы. Не по наружи, а прямо под землей.
Вперше в практиці зведення у Харкові підземки, – ця станція буде обладнана ліфтами. Так, кажуть спеціалісти, аби метро було доступнішим для людей з обмеженими можливостями.
Анатолій Кравчук заступник директора Департаменту будівництва та дорожнього господарства
Вот здесь конструктив шахты лифта. Здесь человек будет подъезжать на коляске или каким-то другим способом инвалиды, и опускаться прямо на платформу.
Інтер'єр станції підземки, діляться спеціалісти, буде виконаний у червоно-бордовому граніті. Загалом, кажуть у профільному департаменті, аби закінчити будівництво станції потрібно близько трьохсот мільйонів гривень. За умови належного фінансування станція буде готова за рік.