Електронні листи від держорганів хочуть визнати офіційно врученими
Згодом в Україні замість паперових листів за адресою прописки державні органи зможуть розсилати електронні листи. Вони вважатимуться офіційно врученими. Відповідний проект закону вже зареєстровано у Верховній раді.
законопроект № 3860 та № 3861
Листи, надіслані на офіційну електронну пошту, вважатимуться відправленими і врученими, і не вимагають додаткового документального підтвердження їх відправлення.
В законопроекті йдеться, офіційна електронна адреса повинна складатись з ідентифікатора. Позначки – равлик та доменного імені. Для юридичних осіб ідентифікатором буде код згідно з ЄДР. Для фізичних осіб підприємців – реєстраційний номер облікової картки платників податків.
законопроект № 3860 та № 3861
Офіційні електронні адреси реєструються в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та в Єдиному державному демографічному реєстрі.
Тож пропонується під час отримання паспорта громадянина України вперше особі автоматично присвоювати офіційну електронну адресу та забезпечувати доступ.
законопроект № 3860 та № 3861
Лист або повідомлення, надіслані на офіційну електронну адресу, вважатимуться такими, що надіслані та офіційно вручені та не потребуватимуть додаткового документального підтвердження їх направлення, тощо.