Европротоколы в Украине не пользуются популярностью среди водителей
Це всім відомі європротоколи. Їх складають у разі ДТП водії самостійно, без виклику працівників ДАІ. Для цього,- нагадують страхувальники, необхідна лише згода обох автовласників.
Вадим Єрємєєв аварійний комісар страхової компанії
Это должно быть наличие у водителей обоих транспортных средств действующих полюсов обязательного страхования. Отсутствие травмированных и не дай Бог погибших людей в результате ДТП.
Раніше максимальний розмір виплат по європротоколах складав десять тисяч гривень. Нині його збільшили до двадцяти п'яти тисяч,- пояснюють у ДАІ.
Олег Ніконенко начальник відділу профілактичної роботи управління ДАІ в Харківській області
Если два участника ДТП, то можно составить европротокол. Если это три автотранспортных средства, не предусматривается. А так же, если в процессе ДТП одно из транспортных средств допустило наезд на какое- то препятствие, может быть это личное строение либо это коммунальная собственность, забор, ограждение, то в данном случае европротокол составить нельзя.
Європротоколи в Україні діють ще з дві тисячі одинадцятого року. Однак водії ними користуються рідко. Торік ця цифра скаладала лише вісім відсотків від усіх ДТП в країні. В Харкові їх оформили трохи більше двадцяти людей, а цьогоріч тільки чотири.
Владислав Мокін начальник сектору оформлення матеріалів ДТП
Одна ошибка в европротоколе и протокол будет недействительным. Это мы здесь спокойно можем говорить, а когда человек на проезжей части, то он переживает, нервничает. Поэтому я бы рекомендовал участникам дорожного движения сделать ксерокопии протоколов, которые у них есть и просто их дома поучиться заполнять.
Можливо тоді,- каже Владислав Мокін, люди стануть частіше користуватися європротоколами. До всього, так потерпілому може відшкодовувати збитки його страхова компанія, а не іншої сторони.