Геннадий Кернес принимает фотожалобы от харьковчан
Харків все більше перетворюється на місто європейського зразка. Оновлюються парки, сквери, дороги та будинки.
І якщо центр міста охайно виглядає завжди, у спальних районах проблем поки що вистачає. Щоб зменшити кількість негараздів у навіть найвіддаленіших куточках, в Харкові знову стартувала акція "Фотоскарга меру". Брати участь у ній можуть всі городяни. Для цього необхідно зайти на сайт міськради – city.kharkov.ua, знайти у полі ліворуч відповідну іконку та зареєструвати скаргу. Обов"язково необхідно вказати свою адресу для зворотнього зв"язку та контактний номер телефона.
Юрій Сидоренко директор Департаменту у справах інформації та зв'язків з громадськістю Харківської міськради
-В этот раз мы отказались от приема фотожалоб по почте. Мы создали специальную базу, специальную форму, в которой есть все улицы, все районы города. Вот на эту страничку, которая находится на сайте горсовета, можно зайти, загрузить свои фотографии, оставить контактные данные. После этого с заявителями свяжутся помощники мэра.
У мерії запевняють всі проблеми будуть вирішені. Деякі одразу. Інші – згодом.
Юрій Сидоренко директор Департаменту у справах інформації та зв'язків з громадськістю Харківської міськради
-Есть проблемы, которые можно решить за несколько дней, есть которые за несколько месяцев, есть которые надо ставить на долгую перспективу. Со времени проведения прошлой акции мы именно таким путем и действовали. Какие-то проблемы, например, застекление подъезда, решались в течение недели-полутора. С дорогами намного сложнее – это ставится в планы далекоидущие.
Звертатися за допомогою до керманича Харкова можна не тільки через фотоскарги. Він регулярно проводить особисті прийоми, виїжджає на місця для зустрічі з харків"янами, відвідує колективи підприємств та навчальних закладів. Геннадій Кернес – перший в Україні мер, який залишив для загалу особистий номер мобільного телефона. Також до нього можна звернутися і в інтернеті, його сторінки є в усіх соціальних мережах.
Акція фотоскарг стартувала лише сьогодні. Люди сподіваються, що завдяки цьому комунальніх негараздів у Харкові стане менше.
Світлана харків'янка
-Мы еще пока не обращались. Но, надеюсь, что можно обратиться. Я считаю, что это реально. Как говорят – если стуачишься, дверь откроют. Вот и все.
Ольга харків'янка
-Проблема у нас там такая, что порог развалился, и ямы под домом, и никто ничего не делает, лифты не работают, никому ничего не надо. – Обращаться будете? – Да, будем. Посмотрим, чем это закончится.
Любов харків'янка
-Понаслышке и так видим, что люди обращаются, то администрация и лично Геннадий Адольфович всегда помогают. Вот и мы хотим обратиться.
Фоторграфувати та надсилати комунальні проблеми городяни можуть до двадцятого листопада включно.