Город в подсолнухах. В рамках разработки “Стратегии развития Харькова до 2020 г.” специалисты думают как развивать туризм и культуру

30.07.2016 13:41   -
Автор:
Невеликий зал бібліотеки імені Белінського ледве вміщує всіх бажаючих подискутувати на тему в чому ж культурні та туристичні пріоритети Першої столиці, а ще підбити підсумки роботи міста в цьому напрямку та намітити плани на найближче майбутнє в рамках "Стратегії розвитку Харкова до 2020 року".
 
Олексій Понікаровський заступник директора Департаменту міжнародного співробітництва Харківської міської ради
 
Наша изначальная хзадача была и остаётся, нам надо, используя наши международные связи, показать Харьков и говорить, что мы есть. Так, чтобы наш город понимали, чтобы с ним считались, чтобы его уважали.  
 
Що стосується культурної сфери, то як зазначають фахівці, Харкову є чим пишатися – це історичні та архітектурні пам"ятки, музеї, галереї, художні та музичні школи, клуби, парки, сквери, а ще безліч фестивалей, конкурсів і масштабних культурних проектів в тому числі і міжнародних як то наприклад із співробітництва з Китаєм із відкриття там хореографічної школи.
 
Наталя Ржевська директор Харківської хореографічної школи
 
25 лет сотрудничества между Китаем и Украиной и китайцы обратились к нам с просьбой объединить усилия китайской стороны и стороны города Харькова и создать такой проект, который должен быть осуществлён в Китае, в одном из самых больших театров Китая, в Пекине, осуществлён в мае. 
 
Тож Харків, переконані фахівці, повинен і надалі успішно налагоджувати міжнародні зв"язки, що незмінно впливатиме на розвиток культури. Натомість, зазначають, слід домагатися збільшення державного фінансування на цю сферу та ще більше активізовувати роботу із залучення інвестицій та грантів.
 
Тетяна Настаченко директор "Харківського муніципального культурного центру"
 
Это комплексное реформирование современной культурной политики государства вцелом, которое будет сочетать в себе увелечение бюджетного финансирования культуры и привлечение спонсоров, меценатов, привлечение международных грантов. 
 
Залучення інвестицій, державне фінансування і впровадження ще безлічі законодавчих ініціатив необхідно і для розвитку туризму, кажуть фахівці. При цьому великі задачі покладають і на місцеву владу перед цсім щодо інфраструктури міста вцілому.
 
Олексій Понікаровський заступник директора Департаменту міжнародного співробітництва Харківської міської ради
 
Свой вклад в имдж вкладывают абсолютно все. Дороги – это иммидж, медицина – это имдж, охрана общественного порядка, образование – это имидж и т.д. и т.д. В Харькове нужно развивать событийно-деловой туризм. Здесь конечно мы можем говорить, что у нас нет крупного выставочного центра специального, но я думаю всё прийдёт. Государственно-частное партнёрство в сфере туризма очень много резервов, даже при том, что вопрос этот не в достаточной степени отрегулирован на уровне каких-то там документов. 
 
А ще для приваблення туристів необхідні креативні ідеї. І як з"ясувалося їх не займати. І всі вони стосуються не тільки організації свят з українським колоритом, а й створення національного іміджу Харкова.
 
Вікторія Непочатова представник туристичного бізнесу
 
 Если туристы едут в Питер смотреть белые ночи, в Голландию смотреть на поля тюльпанов, почему бы нам не пригласить туристов на цветение полей подсолнуха.  Ну, почему нет. Если есть страна восходящего солнца, почему нам не стать страной солнечных полей.  
 
Всі пропозиції пообіцяли врахувати при створенні загальної Стратегії Харкова, первинний проект якої буде представлено на Міжнародному форумі в середині вересня.