Харківська підземка запрацювала. Пасажиропотік в перші години вдвічі менший, ніж до карантину
Харківський метрополітен відновив свою роботу після двомісячних карантинних заходів у зв'язку із коронавірусом . Перших пасажирів підземка прийняла у понеділок о 5:30 ранку. Щоправда, всі повинні дотримуватись санітарних норм. З основних – всі пасажири, без виключення, повинні бути в масках. За цим на кожній із станцій слідкуватимуть співробітники метрополітену та правоохоронці.
Артем Дахненко старший сержант поліції
Единицы есть. Делаем замечания. Люди все адекватные. Пробуют соблюдать меры. Просто некоторые забывают. Сняли, одели и все. А так нормально все.
Ніна Степанова співробітниця метрополітену
Вход без масок в метро запрещен. Для нас нам выдали маски, дезинфекторы, перчатки, салфетки.
Кожна із станцій оснащена деззасобами та приладами для безконтактного температурного скринінгу. Пасажирів же ж нові норми пересування в підземці не лякають. Наголошують, сам факт, що метро працює, переважає. І тепер значно можна зекономити час на дорогу в справах.
Зоя Валентинівна
Без метро жилось очень тяжело. Никуда не поедешь ничего, а сегодня радостное настроение, потому, что метро. Соблюдаем весь этот режим, маски, расстояние между людьми. Надеемся, что все будет хорошо.
Ірина
Наземным транспортом вообще не привыкла пользоваться. Метро мой основной способ передвижения, поэтому прокладывать маршруты какие-то искать, действительно сложно было. И гораздо больше времени на это уходило, чем обычно.
Раїса Іванівна
Мне 86 лет. Я работаю. Я еду с работы и еду на Масельского с работы. А я утром на маршрутку, тому шо не знаю, чи тут би пройшла. А тепер я точно знаю, шо сюда.
Наталія
– Домой добираться намного быстрее. На работу очень хорошо добралась. Я уже забыла о таком комфорте.
– Как раньше добирались на работу?
– 147 от конца до конца. Очень далеко, очень долго. Полтора часа минимум ехала. До транспорта 20 минут, а потом еще до работы.
Анастасія та Роман
Люди многие придерживаются дистанции и как бы в масках. Поэтому мы рады, что открыли метро хоть и в таких условиях. Мне кажется, что метро открыли вовремя. Можно было и раньше, но лучше не позже.
У метрополітені поступово повертаються до звичного темпу перевезень, хоча з певними вимогами. Що 15-ть хвилин з гучномовця для пасажирів лунають оголошення про важливість дотримання норм. На всіх входах та виходах рекомендації з вимогами.
Євгеній Водовозов заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури міста
На ранок у нас скористалися послугами метро близько 40 тисяч людей. Це вдвічі менше ніж в нормі, як мінімум вдвічі. Ніяких збоїв в роботі метро не було. Ми дуже задоволені тим, як працюють і наші працівники, як працює метро. У нас все працює, усі системи в абсолютній нормі. Чотири рази на добу ми будемо проводити дезінфекцію , двічі на добу ми будемо проводити дезінфекцію станцій – перед відкриттям та після закриття. Вагони будуть вранці перед виїздом, ввечері після заїзду в депо та двічі на день в тупиках буде проводитись дезінфекція вагонів.
У разі збільшення пасажиропотоку в метро додадуть рухомий склад. Щоправда, поки ж в цьому потреби немає. Тим часом у міській раді підраховують збитки , що зазнав метрополітен у зв'язку із зупинкою перевезення пасажирів через ситуацію із пандемією.
Євгеній Водовозов заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури міста
Ми оцінюємо і зараз їх рахуємо. Це прямі збитки. Це недоотриманий прибуток, а ми маємо на увазі прямі збитки: зарплатня, електроенергія, матеріали, які необхідні у любому разі, працює метро у повному режимі, або ні. Це на нашу думку приблизно 180 мільйонів гривень.