Замість жетонів- єдиний проїзний квиток. Із ним пасажири зможуть їздити і в метро, і в тролейбусі, і у трамваї. Його форму сьогодні затвердив міськвиконком. Тепер зразок має ухвалити і обласна адміністрація. Окрім того, що квиток буде документом, який підтверджує оплату проїзду, він ще й буде страховим полісом. Продаватимуть його на двох носіях.
Сергій Дульфан директор Департаменту транспорту та зв'язку
В связи с тем, что электоронный билет предполагает два носителя, согласно программы. Первый- это собственно карточка, которая должна быть базовым платежным средством, но учитывая,что есть гости города Харькова,есть люди,которые крайне редко пользуются даным видом транспорта,было предусмотрено,что для реализации проезда должен быть второй носитель. В качестве носителя-приняли платежную форму бумажный билет
Згодом єдиний квиток запровадять і в маршрутках, а їх власників зобов"яжуть встановити для цього спеціальні пристрої-валідатори.
Геннадій Кернес Харківський міський голова
Сколько займет это время, я пока сказать не могу, но могу сказать одно,что базовая система уже смонтирована. Жетоны будт ходить на ровне с билетом до тех пор, пока все изьятие не закончится.
З початку квітня на усіх станціях метрополітену розпочнуть встановлення турнікетів для єдиного квитка. Так потроху запроваджуватимуть систему. Після того, як пасажири пристосуються, турнікети замінять повністю.
Євгенія Кутнова, Віктор Ноздрачов.Харьковские Известия