У мерії зібрались представники органів місцевого самоврядування Донецької області. Приїхали до Харкова, говорять, для того, аби набратися досвіду Першої столиці щодо надання адміністративних та соціальних послуг. Реалії, кажуть, диктують, що цю сферу задля комфорту потрібно підіймати на відповідний рівень.
Людмила Романенко заступник директора Департаменту соціального захисту населення Донецької області
Ми приїхали до Харкова, щоб побачити своїми очами і це місто, що дуже красиве. І сам прозорий офіс. Його розташування. Приїхали за знаннями. І дуже раді будемо поспілкуватися і почерпнути щось дуже корисне для нашої області.
У мерії гостям розповідають, з чого все розпочиналось. Через що довелось пройти, аби в місті послуги соціального та адміністративного характеру люди отримувати максимально доступно, комфортно і оперативно. Тепер раді набутим досвідом поділитися і з іншими містами.
Тетяна Чечетова-Терашвілі заступник Харківського міського голови – керуючий справами виконавчого комітету Харківської міської ради
Максимально постараемся всю ту информацию, весь тот опыт: теоретический, практический, все те достижения, наработки, которые есть у нашей харьковской команды передать нашим коллегам. Чтобы была возможность и у вас реализовывать те задачи, которые ставит перед вами ваше руководство и достигать успеха. Ведь наша задача – общими усилиями достичь успеха нашего государства. Ведь основная цель органов власти – это предоставление услуг.
Якраз найпродуктивнішим для Харкова став 2017 рік. Саме цьогоріч у місті відкрили два Прозорих офіси та найпотужніший в Україні Регіональний центр, що надає понад 400 послуг різного характеру. Сам Регіональний центр протягом трьох місяців вже відвідали більше 130 тисяч харків’ян та жителів інших регіонів країни. Те, як у Харкові надають адміністративні послуги делегація з Донеччини змогла побачити на власні очі. У Прозорий офіс, що в Шевченківському районі, їх запросили просто посеред робочого дня.
Світлана Рубцова начальник управління соціального захисту населення воєнно-цивільної адміністрації м. Авдіївки
Масштабы впечатлили проведенной работы. Я прекрасно понимаю, сколько сделано для того, чтобы это все создать и сколько сегодня делается для того, чтобы организовать функционирование вот этого большущего центра. Это и фронт и бек-офисы. Объем работы колоссальный. Я поражена.
Деякі представники делегації зручність та оперативність надання послуг на собі змогли протестували.
Юліана Стожук заступник голови Іллінівської об'єднаної територіальної громади
Реєстрацію і стосовно внутрішньо переміщених осіб. Швидко. Протягом кількох хвилин я отримала кваліфіковану допомогу і консультацію. Вражає ремонт, лофт з фюженом, це те, що кидається в очі відразу. Ще інклюзія, яка збережена тут для неспроможних самостійно пересуватися. Тобто для всіх категорій населення. Ну і рівень надання послуг.
Та Харків не налаштований зупинятися на досягнутому, наголошують у мерії. Є амбітні плани щодо ще більшого удосконалення надання послуг для населення. І їх у Першій столиці спробують втілити в життя вже в найближчі роки. Все задля того, аби харків’яни могли отримувати соціальні послуги максимально близько до своїх домівок.
Тетяна Чечетова-Терашвілі заступник Харківського міського голови – керуючий справами виконавчого комітету Харківської міської ради
Мы планируем открыть еще 4 центра предоставления услуг "Прозрачный офис", которые уже будут более интегрированы. Мы планируем помимо тех услуг, которые сейчас предоставляются: это услуги социального характера, пенсионного обеспечения и услуги административные дополнить еще услугами фонда социального страхования, услугами Департамента по делам детей и по направлению семьи и молодежи. Чтобы полный комплекс услуг социального характера предоставлялся в одном месте.
