Обслуговування та консультація. Майже тиждень за домофонне господарство міста відповідає комунальне підприємство "Харківміськліфт". Відповідне рішення було прийняте на сесії міськраді наприкінці минулого року. Такий крок був зроблений через те, що ціни за послуги приватні фірми встановлювали завищені, каже директор "Харківміськліфту" Анатолій Кандауров. А коли йшла справа до обслуговування обладнання, ініціативи не проявляли.
Анатолій Кандауров директор КСП "Харківміськліфт"
Поэтому этот вопрос и возник, что что-то надо делать, но надо понять: кто относиться к входной группе. Люди поставили двери за свой счёт, люди поставили домофон за свои деньги. А предприятие получает, а никакой отдачи на подъезд нет.
Тепер за користування переговорними приладами харків'яни платитимуть фіксовану суму: п'ять із половиною гривень. А це – значно дешевше, ніж було у приватників. А незабаром введуть ще і пільги для певних категорій населення. Хтось платитиме лише частину суму, а хтось користуватиметься домофонами взагалі безоплатно, розповів під час гарячої телефонної лінії керівник Харківміськліфту Анатолій Кандауров.
Анатолій Кандауров директор КСП "Харківміськліфт"
На сессии, вы увидете, будут приниматься льготы. Поэтому к вам будут индивидуальные подходы. И будет всё нормально.
Відповідають за обслуговування домофонів новостворені спецбригади. Вони мають у аресеналі усе необхідне обладнання. За день, фахівці у середньому виїжджають на тридцять п'ять виїздів, бо більшість встановленних домофонів не відповідають стандартам якості. У планах мерії, замінити такі апарати на нові. Вже зараз такі модернізовани прилади встановлені на сорока під'їздах Харкова. І не лише домофони, а і цілі диспетчерські пристрої, що знатимуть все про будинок. Диспетчерська система "Розумний під'їзд" має і систему відеоспостереження, і можливість спрощеного доступу до будинків для мешканців, і у разі потреби – може передавати на екстрені номери інформацію про аварії.