Харьковские дорожники освоили новую технологию ремонта дорог.
На Білгородському шосе – шляхові роботи. Працюють комунальники за допомогою нового пристрою. Він допомагає зберегти дороги міста від руйнувань.
Олександр Муравейник начальник ділянки поточного ремонту КП "Шляхрембуд"
Данная технология позволяет, сэкономить на ямочном ремонте, образуются ямы в следствии эксплуатации. Поэтому с технологической точки зрения профилактика ремонта дорожного покрытия.
Процес ремонту невеликих тріщин, з першого погляду, не складний. Однак, на справді, зізнаються комунальники, це досить філігранна робота. Спочатку кожну щілинку треба очистити від дрібного пилу.
Потім вже ці тріщинки обережно заливають спецсумішшю.
Олександр Муравейник начальник ділянки поточного ремонту КП "Шляхрембуд"
Специальная битумная эмульсия с полимерными добавками. Данный вид эмульсии относится к холодным видам эмульсии, он высыхает в течении 24 часов.
Однак, щоб водіям не чекати, поки емульсія висохне, шляховики посипають оброблені ділянки дрібним щебенем. І відразу відкривають рух транспорту. Водії навіть допомагають процесу, кажуть робочі. Машинами укатують тріщини і скріплюють асфальт. Така технологія, кажуть фахівці, допомагає подовжити строк служби покриття до п'яти років. Після ремонту Білгородського шосе, діляться планами комунальники, вони почнуть працювати по проспекту Леніна. До кінця ж року у титульному списку цієї бригади – сотні вулиць та проспектів.