Дві станції метро, Одеська та Державінська, зведення електродепо та закупівля нових вагонів. Саме це передбачає проект продовження будівництва Олексіївської лінії метрополітену. Кошти на його реалізацію мають надати два європейських банки. З цього приводу у Харкові два дні тривали перемовини. Сторони узгоджували всі необхідні питання.
Ігор Терехов перший заступник Харківського міського голови
И сегодня мы пришли к выводу, что этот проект дееспособен, и этот проект будет вынесен на рассмотрение совета директоров, после чего будет открыто финансирование нам и мы сможем спокойно приступать к тендерным процедурам, и определению подрядчика на выполнение работ. Кроме того, в рамках этого проекта нам рекомендуют закупить порядка 100 вагонов, которые нам необходимы для обновления подвижного состава метрополитена.
Цей проект у квітні мають представити керівництву банків. Після цього відбудеться підписання фінансового договору. Взагалі, відзначили міжнародні партнери, з харківською мерією легко співпрацюється.
Марк Магалецький керівник сектору інфраструктури в Україні ЄБРР
Важно сказать, что у нас очень конструктивный и открытый диалог, конечно, очень много сложных вопросов, но мы их решаем. Есть добрая воля и есть квалифицированные специалисты, есть руководители, с которыми хорошо работать в этом смысле.
Орієнтовна сума кредиту – триста мільйонів євро, можуть додати ще двадцять. Це питання наразі вирішується.
Ігор Терехов перший заступник Харківського міського голови
Если все пойдет по оптимистическому прогнозу, то где-то середина следующего года мы начнем выходить с подготовительными работами на уже площадку для строительства метрополитена, а в конце года уже приступим к тому, чтобы строить метрополитен.
