Интернет-сервисы “Харьковводоканала” возобновили свою работу после всеукраинской кибератаки
Два тижні роботи в ручному режимі. Від прийому показань до внесення особистих даних клієнтів. І нарешті, звітують у КП "Харківводоканал", їм вдалося запустити роботу Інтернет-сервісів після всеукраїнської кібератаки.
Тарас Грущак директор Департаменту збуту КП "Харківводоканал"
Мы в обычном, плановом, режиме принимаем информацию от населения. Вносим в базы данных, пользуемся теми приложениями и дополнительными операционными возможностями, которые у нас есть: это и личные кабинеты, и сайт нашего предприятия.
Відправити показання лічильників абоненти можуть і по вайберу. Ця послуга, яка запрацювала у квітні, набуває все більшої популярності серед абонентів, розповідають на підприємстві. І зараз більше трьох тисяч харків'ян передають показання саме через вайбер.
Тарас Грущак директор Департаменту збуту КП "Харківводоканал"
Не нужно ждать дозвона, всё делается в режиме онлайн. Т.е. это упрощает работу нам, упрощает возможность передачи показаний абонентам.
А от сплатити за водопостачання та водовідведення за допомогою QR-коду, який віднедавна наносять на оновлену квитанцію, поки городяни не можуть. Адже запуск цієї послуги залежить від роботи банку-партнеру. Інші способи оплати доступні. Аби рахунки були коректними, наголошують у "Харківводоканалі", споживачі мають передавати показання лічильників правильно.
Тарас Грущак директор Департаменту збуту КП "Харківводоканал"
Если абонент не правильно передал нам показания, мы автоматически проводим начисления, которые не будут соответствовать фактическому потреблению. Из-за этого нам приходится повторно делать перерасчёт, и абонент сталкивается с ситуацией, когда он получает платёжку, где он видит не те цифры к оплате, которую он должен оплатить.
Щомісяця, кажуть в "Харківводоканалі", близько двохсот п'ятдесяти людей передають показання лічильників не вірно.