Із Салтівки в центр Харкова. Нову дорогу почали будувати
Будівництву старт. Дорогу, що з’єднає Салтівку з центром, почали зводити. Роботи виконують із самого ранку. Будувати автошлях почали від станції метро Київська. Наразі комунальники прокладають маршрут, одна машина – розрівнює землю, інша – копає. Ось так починається масштабне будівництво.
Взагалі зведення магістралі розбили на чотири частини. Почали з ділянки від вулиці Моїсеєвської до метромоста, протяжністю десь близько в п'ятсот метрів, а вся дорога буде довжиною в 2 кілометри 100 метрів.
Євгеній Водовозов заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури міста
Действительно, очень важный проект, запланирован еще в 86 году прошлого века генпланом города, это соединит один из спальных жилмассивов с центром более быстрым путем. Выигрыш, по оценкам специалистов, минус 20 минут езды, и это мягко говоря, важно. Сегодня пропускная способность улицы Моисеевской – около 400 до 500 машин в час, чего недостаточно. С учетом этой дороги мы сможем пропускать до 2 тысяч автомобилей в час, и это решит ту проблему, которая сегодня есть.
Поки на першій ділянці ведуть земельні роботи, потім – інженерні, взагалі, за словами директора підрядної фірми, нову дорогу будують за сучасними технологіями, що вже використовували й в інших країнах світу, зокрема, в Омані, Марокко, Румунії, Албанії, зараз їхня компанія веде проекти і в інших містах.
Бекір Уста директор "Black Sea Consortium" в Україні
В Алжире уже тоже заканчиваем такие же дорожно-строительные работы, в Казахстане только что начали, называется Большая Алматинская круговая автомобильная дорога. Благодарим местную власть Харькова за доверие и рады начать свой первый проект, украинский проект, с вашего прекрасного города. Современная дорога будет, самый верхний слой, который будет – ЩМА, это значит специальное покрытие из асфальтобетона, он подготавливается специальными смесями.
Разом із укладанням асфальтобетону підрядники облаштують й зливові каналізації, також тут зроблять освітлення. Проект планують завершити в 2021 році. І це, як зазначають в міськраді, якщо їм не будуть заважати та скликати заплановані піар-акції.
Євгеній Водовозов заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури міста
Мы живем все-таки не только в демократичном обществе, а и, надеюсь, в стране, где есть законы. Мы находимся с вами в красных линиях города, они были запроектированы давно, никуда не девались. Давайте будем мешать ремонтировать дорогу и строить дорогу, ну это как-то смешно.
Смішно, не смішно, проте акції протесту все ж відбулися. Але дізнатися, із якими вимогами прийшли мітингувальники, виявилося ще не аби якої задачею із зірочкою, бо більшість від коментарів відмовлялися, а тим, хто були згодні, заважали спілкуватися. ((с 0:55 (00152) загораживает кадр)) Конструктивного діалогу активісти не побудували і з поліцією також.
– Вы нарушаете законной хозяйственной деятельности согласно этой статье.
– Секундочку, включи, пожалуйста, камеру. Покажите мне, что здесь объект строительства, где здесь есть вывеска? Покажите мне вывеску, что здесь объект строительства. Покажите мне вывеску!
А вивіска, точніше паспорт будівництва, про який так питалися активісти, на місці, це й намагалися розповісти правоохоронці, але їх не чули.
– Следователь просто предупреждает о том что…
– А я предупреждаю следователя.
– Эти документы, действительно, существуют и есть все эти экспертизы.
– Если они окажутся, то наш митинг закрыт и выступили против чего? Против беззакония и произвола, если документы все есть, то мы будем считать его закрытым.
Докази поліції про наявність як паспорту будівництва, так і всіх необхідних документів, активістів не задовольнили. Мітинг продовжили. І в хід вже пішли інші аргументи, що, мовляв, дорога не потрібна, бо вона нічого не розвантажить.
– Скажіть, будь ласка, з якими вимогами ви сюди вийшли?
– Без комментариев.
– Чому?
– Ми за то, чтобы не строилась дорога здесь.
– Чому?
– Я добираюсь здесь и стоять в пробках по 3 часа я не собираюсь.
– А ви не вважаєте, що це розвантажить рух?
– Нет, это только усугубит, потому что Киевская настолько напряжена, здесь постоянно пробки. Сейчас, если здесь еще открыть движение тут вообще проехать невозможно будет, тут развязка будет забитая.
Не цікавило нікого і те, що зведення дороги було передбачено ще в 1986 році в генеральному плані міста. Коли головним для активістів є завдання виступати проти, що за аргумент від них пішло і те, що, начебто, людей не питали.
– Никаких громадських слухань не було!
Не було. Та і не мало бути. За законом. Адже крім того, що все передбачено в генплані, дорога зводиться на незабудованих територіях. Єдине, кого вона торкнеться, частково, підприємців із ринку Барабашово, торговельні місця яких потраплять в зону майбутньої дороги. Саме тому з ними проводилися і зустрічі, і наради, де людям поясняли, що ніхто не залишиться без робочого місця. Бо їм будуть виділені нові майданчики, до того ж на інших, більш вигідних умовах. Та активістів така інформація не цікавила. І на свою мирну, як вони її називали, акцію протесту, вони прийшли зі зброєю.