Пенсіонер Микола Сергієнко до сплати комунальних платежів завжди ставиться відповідально. Він щомісячно сплачує за рахунками та за показниками лічильника. Однак, розповідає, нещодавно він отримав квитанцію із боргом за послугу водопостачання та водовідведення. Сума недоплати склала кілька сотень гривень. Пенсіонер відразу звернувся до КП "Харківводоканалу", аби розібратися у ситуації.
Микола Сергієнко пенсіонер
У меня получился долг. Я вызвал из "Водоканала" представителей, чтобы они проверили. Не правильно посчитали, не правильно я показания передал. Сейчас всё в порядке. Вам разъяснили как показания передавать? Да, разъяснили, я всё понял, ошибки исправил.
Сергій Рязанцев начальник абонентської служби КП "Харківводоканал"
На приборе учёта воды есть цифры в красной зоне, есть цифры, которые нужно передавать: целые кубы. И соответственно, он передавал все подряд цифры. И у него сумма долга росла в соответствии с теми показаниями, которые он передавал.
Випадки, коли городяни передають невірні показання лічильника, в Харкові непоодинокі. За статистикою, кожен сьомий споживач робить таку помилку. Частіш за все це пенсіонери. У таких випадках співробітники "Харківводоканалу" виїжджають за викликом абонента, знімають реальні показання та на місці роз'яснюють – як правильно це робити. Потім людині проводять перерахунок.
Сергій Рязанцев начальник абонентської служби КП "Харківводоканал"
Вносятся в базу данных правильные начисления. И автоматически делается перерасчёт. Если человек переплатил, то на его лицевом счету остаётся переплата. И она идёт в счёт дальнейшего потребления воды и водоотведения.
В разі виникнення питань стосовно передачі показань лічильника, каже Сергій Рязанців, можна зателефонувати до абонвідділу. Телефони вказані на квитанціях КП "Харківводоканалу".
