Качественно или не совсем? Как харьковские провайдеры проводят ремонты в подъездах Харькова

15.10.2013 18:25   -
Автор:

Олексіівка. Вулиця Архітекторів. Двадцять четвертий будинок. Стелі поштукатурені та побілені, стіни та перила пофарбовані. Але от кабелі, як висіли павутинням так і висять.

Олена Бурнаєва начальник відділу розвитку інтернет-провайдера

-Вчера подъезд принимался, вчера было всё аккуратнейшим образом прибито, что мы видим по свежим дыркам, что мы можем наблюдать и всё было упорядочено. Сейчас вместе с вами, к сожалению, мы можем наблюдать вот такую вот картину.

Чому і ким були відірвані кабелі провайдери не готові відповісти. Притому що підїзд, для демонстрації нашій знімальній групі,своєї роботи -  провайдери обрали самі. Кажуть, нещодвно все було на місці, у якості доказу, шукають на стіні дірки від кріплень дротів.

-Вот, я её вижу.

-Где? Здесь? Вы считаете, что это свежая дырк?

-Вон свежая дырка.

-А где дальше?

-Вон дальше. Он одна, и ещё одно.

-Может это не качественно проштукатурили?

-Может вам окулиста знакомого, я не знаю?!..

Було кріплення чи ні, питання залишається відкритим, як те чому кабелі впорядковані лише кліпсами, а не в спеціальному коробі. Немає зрозумілих відповідій у провайдерів і на питання мешканців, чому не поспішають з ремонтом у сусідньому будинку, по проспекту Перемоги, 75-Б.

Поліна Ханюкова мешканка будинку

-Делают его они ну как сказать – в час по чайной ложке. Нет такого дня, чтобы они стали утром и вечером закончили. Они пришли, ушли, их нету. Подъезд уже месяц в такой грязи. Понимаете?! Они нам раз сказали вымойте панели – будем красить, вымыли. На второй день они опять побелили, что можно сказать. Это раз. Второе  – побелили опять, мы опять вымыли, они исчезли, сказали – мы будем белить снова. И снова никого нету.

Поліна Ханюкова скаржиться, більша частина людей в під'їзді – пенсіонери, а представники провайдера намагаються перекласти на їх плечі власну роботу, та і те що зроблено не відповідає нормам.

-Ну хорошего мало – не качественно! Пузыриться всё! Я не знаю если они мастера и беруться за это дело, значит они составы должны знать, что на что ложиться. А здесь я не знаю..

Ремонтують або роблять видимість. У Першій столиці триває ремонт житлового фонду спільно з провайдерами. Таких компаній, що надають інтернет послуги населенню у місті шістнадцять. Перевірити якість робіт  – легко, кажуть комунальники. Перед початком ремонту на об"єкті комісія разом з представником провайдера складає список того, що необхідно зробити.

Олексій Артикуленко  директор Департаменту контролю

-Каждый пункт проверяется начиная от первого этажа, заканчивая верхним. Почтовые ящики, короба на сетях, покраска, штукатурка, побелка полностью всё, даже восстановление остекления обязательно. Это закрытие контуров, входных дверей.

За словами заступника Департаменту телекомунікацій і зв'язку Романа Сальникова в Першій столиці вже звітують провайдери відремонтовано 650 під'їздів. До кінця року вони обіцяють, що це число має зрости до 1100. Але не все так добре,  деякі провайдери щоб швидше відзвітувати за зроблене виконують роботи – неякісно. Насьогодні зафиксовано вже близько ста таких випадків.

Роман Сальников  заступник директора Департаменту телекомунікацій та зв'язку

-Такие объекты мы контролируем, те недостатки, которые есть – передаём провайдеру и предварительно провайдеру даём десять дней для того чтобы устранить эти недостатки и сдать тот подъезд, как они говорят, выполненный.