Как Харьков будет развивать туризм в 2018 году?

31.03.2018 13:15   -
Автор:
Харківські визначні місця та архітектурні родзинки міста об’єднають єдиною зеленою лінією. Мова йде про ті, об’єкти, на яких вже встановлені таблички з QR-кодами. Зелена Лінія буде своєрідним маркуванням, передбачена для туристичних маршрутів. Зараз ініціатори цього проекту, розробляють варіанти маршрутів.
 
Михайло Демшин представник Молодіжної ради при Харківському міському голові  
 
У нас сейчас четыре варианта, которые обсуждаются. Первый – это 4 километра. Он начинается либо от Госпрома до Благовещенского собора. Либо наоборот. Второй вариант он круговой. Опять же туда входит и благовещенский собор, все те же объекты, только мы сюда добавляем еще  Зоопарк и памятник Сирку. А последний он более длинный там 10 километров – начиная от сквера "Стрелка" до парка Горького.   
 
Реалізувати цей проект у Харкові налаштовані вже цьогоріч восени. Наразі в міському бюджеті на нього передбачили відповідне фінансування. Завдяки "Зеленій лінії", переконують його ініціатори, турист зможе зручніше відкривати для себе Харків. При цьому будь-коли зійшовши, або перейшовши на інший маршрут. Та це лише частина того, що цьогоріч у Харкові налаштовані реалізувати задля розвитку туризму та розширення туристичної привабливості міста. Для цього, місто в 2018 році планує працювати по 5-ти напрямкам. 
 
Юлія Згурська заступник директора Департаменту міжнародного співробітництва 
 
Это Харьков – центр делового туризма, но кроме этого у нас остаются еще 4. И это немаловажно. Одна из них это Харьков – центр развлечения, Харьков – центр отдыха с детьми. И в этом направлении мы сейчас очень активно работаем в плане привлечения детских групп, или семей с детьми для отдыха в городе Харькове. Для этого есть вся инфраструктура. Начиная от гостиниц заканчивая интересными  музеями, которые открываются в Харькове с каждым днем. Тот же музей детства и музей фотоиллюзий. 
 
Показати туристу Харків з нового ракурсу, відчути смаки гостей міста, і що найголовніше, зробити все можливе, аби турист, незалежно від віку, хотів знову і знову повертатися до Першої столиці. Ось за такою концепцією і працюють і надалі працюватимуть у Першій столиці задля покращення туристичної привабливості міста та збільшення туристичного потоку. 
 
Світлана Рязанова директор міського туристичного інформаційного центру 
 
Самая основная задача – это информация, предоставлять качественную информацию для наших гостей и для наших туристов. И, как говорим, влюблять. Консультировать, рассказывать, пояснять  и влюблять в город Харьков. Это очень важно. Это важно проделать как с нашими харьковчанами, так и с гостями города. Как с гостями города, как из соседних областей, так и гостей города из других стран.
 
Та окрім цього потужна робота ведеться для презентації міста. Всеукраїнські, міжнародні та світові туристичні виставки та форуми. Чи  не найзнаковіша  подія Харкова-туристичного очікується вже восени. Оскільки, місто прийматиме 10-й ювілейний міжнародний туристичний форум. Тематика щороку – різна. Наприклад, цьогоріч на міжнародному турфорумі говоритимуть про спадок минулого.   
 
Юлія Згурська заступник директора Департаменту міжнародного співробітництва 
 
Основная тематика это сохранения культурного наследия для развития туризма в городах. И в связи с этим мы приглашаем мировых экспертов и спикеров. В том числе из ВТО и с организации ЮНЕСКО из городов, которые бывали культурной столицей Европы, или которые подавали  свои заявки на то чтобы быть культурной столицей Европы. Потому, что нам очень важен опыт этих городов в том, что как сохранять культурное наследие и что необходимо для того, чтобы это наследие было сохранено, и  нужно ли сохранять это культурное наследие. Потому, что очень много городов Украины задумываются над тем, как культурное наследие инплементировать в развитие туризма. 
 
Тим часом представники молодіжної ради при харківському міському голові  налаштовані визначитися і з новим креативним брендом Харкова, завдяки якому – про Харків дізнається весь світ. Кажуть, і це питання треба винести на загальноміське обговорення. 
 
Михайло Демшин представник Молодіжної ради при Харківському міському голові  
 
Мы не можем спешить, мы хотим услышать мнение людей по этому поводу. И на примере теж же европейских городов, нам очень нравиться Париж , нам очень нравится  Амстердам, нам очень нравится Порту, показать как они это используют, и собственно как можно это использовать. 
 
Завдяки бренду, своєрідній "фішці" міста -  туристичний потік до Харкова, впевнена молодь, значно зросте. А це згодом позначиться як на економіці, так і на міжнародному іміджі міста.