З питань оплати – до абонентського відділу. В “Харківводоканалі” зауважили, що містяни, котрі повернулися додому, можуть отримати консультацію щодо платіжок. Звернутися до абонентського відділу можна телефоном чи особисто.
Пред’явити потрібно паспорт та код. Якщо житло вам не належить – візьміть довіреність. Якщо не встигли переоформити рахунок – документ на володіння приміщенням. При собі потрібно мати довідку ВПО або підтвердження про перетин кордону від прикордонної служби. Коли є якісь інші документи, бажано також надати їх. Після цього наші співробітники зроблять перерахунок за надані послуги, починаючи з числа, коли абонент повернувся на місце проживання.
У харківводоканалі зазначили, що абонентські відділи працюють з 8:00 до 17:00, крім суботи та неділі. Обідня перерва – з 12:00 до 12:45. Також на підприємстві є бомбосховища, куди можна спуститися під час повітряної тривоги. Крім того, у «Харківводоканалі» нагадали, з 24 лютого до 30 травня 2022 року послуги з водопостачання та водовідведення надавалися безоплатно.