“Харків – незламний. І це мотивує нас”. Харківські вчителі про складний навчальний семестр
Вони навчали і навчають дітей в умовах війни, вони волонтерять та проявляють неабиякий стійкий характер. Освітяни Шевченківського району підбивають підсумки роботи року, що минає, і продовжують палко вірити в місто, свої сили та дітей. Це, кажуть, їх і надихає на щоденну працю.
ЄВГЕНІЯ ЛУЦЕНКО ВЧИТЕЛЬ ШКОЛИ №169
Допомагають очі дітей, які на тебе дивляться з камер і хочуть навчатися, які хочуть підтримки. І хочуть зустрічатися всі разом. І ми віримо в Перемогу, що скоро все закінчиться. Ми всі зберемося в Харкові. Харків – незламний. Харків зараз гримить на всю Україну, де б ми не були, там я виїжджала з дітьми, приїжджала, виїжджала. І нам говорять, ви харків’яни – ми пишаємося Харковом. Харків – незламний. І це дуже мотивує нас. Ми любимо Харків.
КАТЕРИНА БАЛАБАЙ ВЧИТЕЛЬ ШКОЛИ №154
Зворушливі моменти були, коли діти поверталися до Харкова і казали, що вони хочуть зустрітися зі мною. У мене є класне керівництво 11 класу. І це було дуже зворушливо, коли 11 клас хоче поступати до українських університетів, а не до якихось там закордонних. У них є мрія, що вони повернуться до улюбленого Харкова та почнуть вчитися вже з Перемогою.
ЯНА КИСЕЛЬОВА ВЧИТЕЛЬ ШКОЛИ №154
В цьому році найщиріше таке побажання, знаєте, наскільки люблю свою роботу, дуже-дуже, а в цьому році так би хотілося 1 вересня, дійсно, очно. Побачити всіх своїх діточок, обняти, приголубити . Ми так один за одним сумуємо. Бачилися нещодавно, десь на Дні Св.Миколая була зустріч як ніколи, до сліз. Всі плачемо, всі сумуємо і в моєму класі , у мене великий клас – 35 діток – півкласу залишилися в Харкові. Ми разом. І я в Харкові, нікуди не виїжджала. Всі разом, всі підтримуємо один-одного , спілкуємось, виходимо на уроки, щасливі. Але дуже хочеться миру.
ОЛЕНА ГАЛАГАН ВИХОВАТЕЛЬ ДИТЯЧОГО САДКА №30
Рік для нас усіх був важкий дуже, бо почалася ця війна. Мріємо про Перемогу, як і всі харків’яни, як і всі українці. Повернутися до життя, яке було до війни, а може ще воно буде і кращим. Щоб діти повернулися до шкіл, дитячих садочків, а ми – до своєї праці.
На святковому передноворічному святі міський голова подякував вчителям Шевченківського району за відданість професії та місту. Бо завдяки кожному вчителю та вихователю освіта продовжує розвиватись. А діти мають змогу отримувати такі потрібні для майбутнього знання.
ІГОР ТЕРЕХОВ ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
Что бы я хотел пожелать вам в наступающем новом году? Я очень хочу пожелать всем нам, особенно, учителям, преподавателям, воспитателям детских садиков, чтобы в следующем году 1 сентября мы с вами провели торжественные линейки. Чтобы начиная с 1 сентября вы были в школах, детских садах, во время перемены прижимались к стенке, потому, что будут бежать дети, чтобы слышались школьные звонки и чтобы мы вернулись к нормальному образовательному процессу.
Війна не закінчилась, попереду ще багато випробувань, але, наголосив мер, Харків зі всім впорається, задля майбутнього над яким провідні архітектори світу та економісти вже працюють.
ІГОР ТЕРЕХОВ ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
Каждый из вас задает вопрос, а как же будет в будущем в городе, каким будет город? Сегодня наша основная задача, чтобы город был миллионник плюс. Чтобы после нашей Победы вернулись люди. А то, что они вернутся, я уверен на 100%. 95% харьковчан вернется в Харьков. Каждый, кто вынужден был уехать, мечтает об одном – вернуться домой.
Что такое генеральный план? Это не просто архитектура, это экономика. Генплан – это дорожная карта не на одно десятилетие городу Харькову и каждому харьковчанину. Потому, что от того, что будет заложено в генеральном плане,- будет развиваться город. И прежде всего экономика города. Потому, что город должен быть самодостаточным. И финансово спроможным. Поэтому, основа основ генерального плана развития города Харькова – научный потенциал. Потому, что сегодня над генеральным планом работают ведущие экономисты Оксфорда, Гарварда и все это делается. Пока за деньги семьи Фостеров. Но то, что мы сегодня делаем, – уникально. Потому, что это будущее на много лет вперед. Это будущее наших детей. Еще раз повторюсь, основа это научные парки, это университетский город, и, соотвествнно, школьное и дошкольное образование.